Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natalie36 schreef:Heel veel succes volgende week! Laat je ons nog weten wat de uitslag was?
xxShetLover schreef:Hoii
Ik kom even binnenvallen. Mijn verzorgpaard van 26 heeft cushing en ik weet er niet zoveel vanaf, daarom ben ik informatie aan het zoeken. De openingspost van dit topic geeft goede info dus daar kan ik wel wat mee.
Afijn, mijn vp heeft dus cushing en hier krijgt ze medicijnen voor. Ze had(/heeft) enorme moeite met verharen, dus in februari (geloof ik) is ze deels geschoren omdat ze ook zweette. Haar benen, een deel van de rug een de zijkanten van de buik zijn toen niet geschoren. Inmiddels zijn alleen haar benen niet geschoren. Die benen waren echt flink behaard, normale wintervachtbeharing zeg maar. Vorige week was het nog die flinke bos en vandaag was ik er en er zit bijna geen haar meer...Ze krijgt overal kale plekken, op de benen, hals, buik, etc. Op haar benen zitten ook heel veel witte schilfers en witte korstjes. De DA is gister geweest en die zei dat de benen zo snel mogelijk geschoren moeten worden vanwege eventuele parasieten. De kale plekken elders op haar lichaam vind ik toch wel vreemd. Ik weet zoals gezegd niet zoveel van cushing, maar komen die plekken daardoor?
regine schreef:Testebeest. Heb je interesse om ze van mij over te nemen voor diezelfde prijs? Ik heb er helaas nu niks meer aan.