Vraag anders de Bosdreef om een goede smid. En in Zeeland heb je ook een hele goede. Is al eens Nederlands kampioen geworden alleen weet ik zijn naam nu even niet zeker . Tjerk Meijer?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Anoniem schreef:Rob heeft vast een account op Bokt.
Vraag anders de Bosdreef om een goede smid. En in Zeeland heb je ook een hele goede. Is al eens Nederlands kampioen geworden alleen weet ik zijn naam nu even niet zeker . Tjerk Meijer?
Bedoel je Gert-Jan Salm?
Anoniem schreef:Hier het account van Rob. Ik zie dat hij geband is. Heeft vast moeilijk gedaan over dat zijn naam hier wordt genoemd.![]()
memberlist.php?mode=viewprofile&u=55129
Anoniem schreef:maak je maar niet druk om dat telefoontje Inge. Het is het niet waard. Trek je eigen plan en denk aan jezelf. je gezin en je paarden.
Succes.
Sientje schreef:Wow, wat had dit een mooi reclameverhaal voor de gebroeders Van Nassau kunnen worden. Met een paardenbaasje dat alles uit de kast haalt, niet zeurt over wat het kost, gewoon betaalt, alleen wel openbaar vertelt wat het kost. Da's toch geen misdaad, om dat te vertellen...
Vind deze gang van zaken echt heel merkwaardig..
Ceriadwen schreef:Normaal gesproken (staat in het beleid) mag er toch niet negatief over personen en bedrijven gesproken worden op deze manier?