'knorrend' veulen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:45

Rob heeft vast een account op Bokt. :j
Vraag anders de Bosdreef om een goede smid. En in Zeeland heb je ook een hele goede. Is al eens Nederlands kampioen geworden alleen weet ik zijn naam nu even niet zeker . Tjerk Meijer?

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:45

Hihi al veranderd....

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:46

Tja, ik snap je keuze. Ik zou het ook niet waarderen, zeker niet aangezien jij niets fouts gezegd hebt en ontzettend blij was met hun hulp... Maar aan de andere kant zit je nu wel met een probleem. Cassis was opgegeven, zij gaven je weer hoop. Dit is misbruik maken van een "machtspositie". Want wie anders kan er nog iets mee? Ik hoop dat je morgen nog iemand vind, of andere bokkers die misschien iemand kennen?

Anoniem

Re: 'knorrend' veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:47

Er zijn echt wel andere goede smeden hoor.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:48

Wow, wat had dit een mooi reclameverhaal voor de gebroeders Van Nassau kunnen worden. Met een paardenbaasje dat alles uit de kast haalt, niet zeurt over wat het kost, gewoon betaalt, alleen wel openbaar vertelt wat het kost. Da's toch geen misdaad, om dat te vertellen...
Vind deze gang van zaken echt heel merkwaardig..

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:49

Anoniem schreef:
Vraag anders de Bosdreef om een goede smid. En in Zeeland heb je ook een hele goede. Is al eens Nederlands kampioen geworden alleen weet ik zijn naam nu even niet zeker . Tjerk Meijer?

Bedoel je Gert-Jan Salm?

Cerera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:50

Natuurlijk, dat weet ik. Ik loop zelf ook niet bij de gebroeders van Nassau. (Wel bij iemand die door hen opgeleid is trouwens :P ) Maar feit blijft wel dat dit niet zomaar een kwaaltje is, en dat ook niet zomaar iedere hoefsmid kan oplossen.

http://www.hoofcare.nl/frame_pagina/fra ... 0index.htm
Misschien deze mensen eens proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:52

Letizia schreef:
Anoniem schreef:

Bedoel je Gert-Jan Salm?

Ja, Dat moet Gert-Jan Salm zijn.

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:55

Best bizar, maar het is een apart stel.

Je hebt geen negatief woord over de heren gezegd.
Je gaf openheid van zaken. Het lijkt me juist dat ze dat toch zouden moeten waarderen.
rare snuiter

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:56

Gert-Jan Salm is goed in het smeden van ijzers etc.
Maar of hij ook goed is in dit soort problemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:57

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 00:02

Hier nu gaan slapen iig, ben echt zo zo van tja..

Paarden gaan overigens goed, vandaag andere veulen afgespeend, ging heel rustig maar is ook al 9 maanden, maar de merrie begon er echt onder de lijden en dan vooral psychisch.
Cassis staat nu op de andere weide die dichterbij, is maar 1,5 km van ons vandaan, is wel fijner, aangezien we vaak er heen moeten.
Mijn ruin staat daar ook en Cassis was helemaal blij, zo door de deur heen proberen te krabbelen bij hem, hij gaat echt beter met ruinen dan merrie's , hij snapt dat gemiep van de dames nooit zo :+

Fay is rond en gezond, die doet het echt goed, is erg happy met vriendinnetje terug, die lopen constant kont aan kont en over elkaar heen hangen om te knuffelen.
Woensdag d-day voor haar, we zijn benieuwd.

En verder niet zoveel tijd online gehad dus daarom weinig updates steeds, en zoonlief die teennagel heeft laten inknippen dus ziekenhuis bezoekjes, en zelf heb ik al geruime tijd last van tintelingen in mijn handen /armen en voeten/benen dus de huisarts had me doorgestuurd naar de neuroloog, daar van de week geweest en wat onderzoekjes doen zoals een VEP en EMG, die laatste is volgende week , en dan de uitslag ervan, maar goed allemaal tijdrovende dingen aangezien het ziekenhuis toch een half uurtje rijden is voor ons.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 00:04

Anoniem schreef:
Hier het account van Rob. Ik zie dat hij geband is. Heeft vast moeilijk gedaan over dat zijn naam hier wordt genoemd. :+
memberlist.php?mode=viewprofile&u=55129

Wel typisch dat hij pas geband is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:04

maak je maar niet druk om dat telefoontje Inge. Het is het niet waard. Trek je eigen plan en denk aan jezelf. je gezin en je paarden.
Succes.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:07

Anoniem schreef:
maak je maar niet druk om dat telefoontje Inge. Het is het niet waard. Trek je eigen plan en denk aan jezelf. je gezin en je paarden.
Succes.

Mee eens. Er zijn echt meer hele goede hoefsmeden. Misschien kun je bij andere klinieken nog eens informeren welke hoefsmid zij adviseren in jouw geval.

Jij ook zelf sterkte!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:18

Dit is pas slechte reclame voor ze. :n

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:23

Sientje schreef:
Wow, wat had dit een mooi reclameverhaal voor de gebroeders Van Nassau kunnen worden. Met een paardenbaasje dat alles uit de kast haalt, niet zeurt over wat het kost, gewoon betaalt, alleen wel openbaar vertelt wat het kost. Da's toch geen misdaad, om dat te vertellen...
Vind deze gang van zaken echt heel merkwaardig..

Mijn idee net zo? Was echt verbaasd van bericht van TS dat ze gevraagd is het bedrag weg te halen... Vaag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:24

Tom Legemaat en Willy Roelands. Ik ben erg blij met Tom, die echt de tijd voor me neemt (ik vraag de oren van je hoofd en echte stresskip -wel terecht vaak - ) en rustig met beide omgaat, vind hem extra lief voor mijn cushingshet , zag ik vaker andersom eigenlijk (geen geduld met zon kleintje) en Willy (officieel met pensioen dacht ik) heeft mij maar mooi uit de brand geholpen, toen ik niet wist waar ik het zoeken moest na slechte bekapping van een ander, geloof dat ze regelmatig met moerbeke samenwerken...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:59

Oh, dat is toch wel het toppunt, niet eens opelijk achter je prijzen en werkwijze durven staan.

Inge veel sterkte en zeker weten dat er smeden zijn die hetzelfde kunnen als deze heren en met wat minder capsones en waarschijnlijk ook wat vriendelijkere prijzen.

Ik had de heren wijzer geacht >;)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 01:31

Wat jammer dat het verhaal zo'n wending heeft gekregen. TS volg je intuitie, deze heren zijn echt niet de enigste in Europa die Cassis terug goed kunnen krijgen.

Jammer en wat een super domme actie maar ja....sommige hebben last van arrogantie.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 03:14

Adrie de bruin uit reusel, noord Brabant, zou je eens kunnen benaderen.

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 03:43

Hmm verbaast me eigenlijk niks. Ik ben er vorig jaar ook langs geweest met mijn pony, en ik moet zeggen hij doet zijn werk uitstekend, maar trekt vooral zijn eigen plan. Luisterde niet echt naar wat ik te zeggen had. Heeft heel netjes zijn hoefjes in orde gemaakt, maar ik probeerde te vertellen dat hij zijn been niet goed optilt en daarom zijn hoef schuin afsleet (pony is de 30 gepasseerd en heeft zo zijn mankementen) maar dat was allemaal niet zo boeiend. Ik moest er maar gewoon niet mee wandelen buiten. Aangezien mijn pony er niet echt heel gelukkig van werd om rondjes in de bak te lopen, zei ik dat en vroeg ik of er ijzers onder konden. Nee daar moest ik echt niet aan beginnen, hij had het prima in orde gemaakt en gewoon niet laten slijten.. Ja een paar maanden ging het redelijk maar rond de winter werden zijn hoefjes toch echt wel heel kort. Nu alsnog ijzers eronder gedaan. Meneer was zo tevreden met zijn werk dat er verder niks aan veranderd hoefde te worden, omdat ze er nu prima uitzagen. Ben blij met mijn eigen keuze nu, hij doet zijn werk goed maar vind hem een beetje arrogant.

TS, ik raad jou ook aan om vooral je eigen pad op te gaan, wat je nu ook doet. Advies is welkom, maar jij maakt de keus. Mijn pony is zo vaak afgekeurd vanwege zijn ouderdom, het was eigenlijk het "geld niet waard" is mij subtiel gezegd. Na een aantal verschillende dierenartsen en kliniek, staat hij nu heerlijk op het land met zijn vriendje. Hij is vrolijk, actief, rent nog in 't rond en is gezond. Ik ken mijn beestje het beste, was er de hele dag, en hij vertelde mij meer dan de dierenartsen.
Als jouw gevoel niet meer goed is bij deze meneer, er zijn nog zoveel andere mensen die hun werk ook goed doen, die ook meedenken en waar je gevoel goed bij ligt. Succes, heb echt respect voor wat je voor je paarden doet! :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:31

Normaal gesproken (staat in het beleid) mag er toch niet negatief over personen en bedrijven gesproken worden op deze manier?

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:35

Verhalen uit eerste hand toch wel?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 10:38

Ceriadwen schreef:
Normaal gesproken (staat in het beleid) mag er toch niet negatief over personen en bedrijven gesproken worden op deze manier?

Ook niet ervaringen uit eerste hand? Ik vind wel dat mensen niet hoeven te speculeren waarom hij geband is, als je zijn berichten naleest dan weet je dat vanzelf al.