Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat merk jij van rollen? kan die van jou omrollen? die van mij met gemak.. liever 6 keer achter elkaar.
.
, eerst twee keer overkruist, toen in de linkergalop op de rechtervolte en daarna pas goed...
minder leuk voor jou, en jammer dat ze nog steeds zo bokt.. heeft ze dan toch last?
heeft ze speciaal beslag? en zooltjes?
daar doen we het voor! 
Sammyoo schreef:Helaas moet ik mij vanwege het paard van mijn dochter hier ook melden.
Drie maanden geleden is kissing spines vastgesteld bij Lord. Hij heeft een maand in aquatraining gestaan en is de laatste maanden 'therapeutisch' gereden. Inmiddels moet mijn dochter concluderen dat er momenteel meer ook niet in zit. Ze overweegt nu om hem met 'pensioen' te doen, maar ik vraag mij af of we niet eerst verder moeten behandelen. Ik lees dat er goede resultaten worden geboekt met het doorsnijden van de ligamenten. Iemand daar ervaring mee? En welke dierenartsen in Nederland doen deze ingreep?
dat is wat mij verteld is door dr. back uit utrecht.
er was laatst een heel mooi filmpje waarin makkelijk uitgelegd word hoe je kan testen of het de huid, de spieren, of de wervels zijn.
ik ga het straks even opzoeken!