Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:Dankje!
Eveline zou deze week weer langskomen.Ben benieuwd.
Meeste klachten zijn nog niet echt over.bijt nog met poetsen al is het wel Wat minder.benen dik en loopt nog niet lekker.ze is vandaag weer mee naar buiten geweest.laatste stuk al piafferend,madam kreeg de kolder in de kop haha. Volgende week ook de smid,niet te kort laten zetten dus Ben benieuwd..
timokyana schreef:Niets,immers geen rontgenogen
Flauw grapje natuurlijk.Ze denkt in de benen wel aan artrose,maar dat dacht ik zelf ook al.
De rug is iets waar ze toch steeds op terug komt,tevens een moeilijk iets om te onderzoeken omdat een paardenrug nogal breed is schijnt voor rontgen.
timokyana schreef:De zekerheid die er wel is dat we niet met de trailer meer op pad gaan naar klinieken (spoedgevallen uitgesloten) en dat ik haar zeker niet op ga pakken qua beweging met de dikke achterbenen en verdere onduidelijkheden.Hiermee bedoel ik longeren/rijden etc.
singasong schreef:timokyana schreef:Niets,immers geen rontgenogen
Flauw grapje natuurlijk.Ze denkt in de benen wel aan artrose,maar dat dacht ik zelf ook al.
De rug is iets waar ze toch steeds op terug komt,tevens een moeilijk iets om te onderzoeken omdat een paardenrug nogal breed is schijnt voor rontgen.
Vreemd dat ze dat niet kan 'meten' in de rug. Voor een lecherantenne maakt het geen fluit uit waar in/op het lichaam je meet en of dat nu wel of geen 'moeilijke' plek zou zijn. Persoonlijk zou ik een andere therapeut in de arm nemen. Je hebt er namelijk niets aan als ze geen compleet beeld kan geven.
IMJ schreef:[TS heeft al behoorlijk wat in de arm genomen lijkt me!
En tja, als deze persoon alles kon zien zouden we alle röntgenapparatuur (en artsen) wel de deur uit kunnen doen...
Abacab schreef:timokyana schreef:De zekerheid die er wel is dat we niet met de trailer meer op pad gaan naar klinieken (spoedgevallen uitgesloten) en dat ik haar zeker niet op ga pakken qua beweging met de dikke achterbenen en verdere onduidelijkheden.Hiermee bedoel ik longeren/rijden etc.
Wat jammer dat dat niet meer gaat. Is er nu nog iets dat je kunt doen om haar lijf weer bete rin beland te krijgen? Ik bedoel een beteren verhouding tussen de spier en vet-massa en het verbeteren van de hart-long conditie?
singasong schreef:timokyana schreef:Niets,immers geen rontgenogen
Vreemd dat ze dat niet kan 'meten' in de rug. Voor een lecherantenne maakt het geen fluit uit waar in/op het lichaam je meet en of dat nu wel of geen 'moeilijke' plek zou zijn. Persoonlijk zou ik een andere therapeut in de arm nemen. Je hebt er namelijk niets aan als ze geen compleet beeld kan geven.
Citaat:nadenken over een eventuele noodgedwongen beslissing over de verkoop/'weg doen'van enkele paarden van mij.