Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja89 schreef:nadita schreef:Ik wil graag foto's zien van je creaties.
Natuurlijk, dit is hem geworden:
[ Afbeelding ]
Helaas kon ik hem vandaag na 2 uurtjes alweer afdoen, hij werkt nog niet naar behoren. De tie-wraps aan de voorkant waren losgewrikt door het weidegenootje en de lusjes van de korf zelf (die om het halster en om het witte bontje zitten) veroorzaken blijkbaar de schuurplekjes. Op die lusjes ga ik dus nog stukjes fleece naaien en voor de tie-wraps aan de voorkant moet ik ook nog iets verzinnen...
Aan de voorkant van de korf heb ik trouwens geen rand fleece zitten, want daar schuurt hij dan weer niet mee. Maar het zou wel heel makkelijk kunnen!
Sonja89 schreef:Dat zal wel meevallen Ragdollcat, op de foto is het niet te zien, maar er zit genoeg ruimte tussen de bontjes en het fleece. Het is namelijk een los maskerAan de voorkant knip ik de banden nog open voor de neusgaten, dus hij is zeker niet zielig.
Nordsvensk schreef:Mijne is binnen gekomen, heb een maat L besteld.. Maar vind hem zo los wel erg groot ogen..
nadita schreef:Ik heb overal bontjes aan. Rondom de korf, achter de oren... Ik kijk eerst waar ze plekjes krijgen en maak er dan bont in.
Mijn miniatures hebben dunne velletjes. Met de bontjes heb ik nergens last van.
En zie voor elk paard maar eens een korf te vonden die 100% goed past.
Ragdollcat schreef:Ik heb het op deze manier opgelost, door een grote maat te nemen waardoor het niet te krap wordt bij de kaken bij het grazen, voor mijn paard is het de goede maat.