Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimdestiny schreef:Ik weet niet of ik je nou een egoïst moet vinden of een held die er alles aan doet om het dier op aarde te laten ..
nadita schreef:Kimdestiny schreef:Ik weet niet of ik je nou een egoïst moet vinden of een held die er alles aan doet om het dier op aarde te laten ..
Ik denk dat de egoist in dit verhaal de fokker is. 10 tegen 1 dat dit paard zo geboren is. Een goede fokker had beter moeten weten en dit veulen af moeten voeren ipv in de handel te laten verdwijnen, zodat het in handen komt van een nitwit in de paardenwereld en zo iemand met een onbruikbaar dier opzadelt.
nadita schreef:Kimdestiny schreef:Ik weet niet of ik je nou een egoïst moet vinden of een held die er alles aan doet om het dier op aarde te laten ..
Ik denk dat de egoist in dit verhaal de fokker is. 10 tegen 1 dat dit paard zo geboren is. Een goede fokker had beter moeten weten en dit veulen af moeten voeren ipv in de handel te laten verdwijnen, zodat het in handen komt van een nitwit in de paardenwereld en zo iemand met een onbruikbaar dier opzadelt.
terpentijn schreef:Dat advies hebben meerderen gegeven, o.a. ikkus, je krijgt daardoor beslist een DUIDELIJK beeld van wel of geen pijn, dus waarom TS dat steeds uitstelt, begrijp ik ook niet zo goed... kwaad kan het in elk geval NIET, en het schept qua beslissing (wel of niet paardwaardig.... hoe nu verder...) een betere inschatting dan al het gespeculeer.
Was het mijn paard, zou ik dat zeker proberen.
Was er sprake van pijn, zou dat het hele verhaal voor mij in een ander licht zetten.
Zoals het nu is, weten we met z'n allen absoluut niet of er van pijn sprake is. Ook TS weet dat niet,met enige zekerheid.
Dus waarom niet geprobeerd, zo veel kost een week pijnstillers nu ook weer niet, terwijl het wel veel duidelijkheid kan verschaffen.