Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Focussed schreef:

) mijn Pandora gewoon laten hertesten...nooit een rekeningetje van het labo gekregen !
Aline4 schreef:Focussed schreef:
Ah ja, zoiets zocht ik. Top, helemaal bedankt.
En Dookia ook bedankt voor de waardes. Bij de mijne hebben ze 118 pg aangetroffen. Duidelijk dus.
Tot nu toe gaat het pilletje (een kwartje) er goed in in een balletje brood.
Kennen jullie nog meer gevallen waarbij de vacht nog mooi is? Of ben ik er vroeg bij? Ik denk namelijk zelf niet dat ik er vroeg bij ben gezien de overige symptomen.
Nammie schreef:Ik ben zo verdrietig , Fik heeft vanavond weer een aanval gehad.
Tijdens het logeren donderde hij zomaar om , terwijl het de laatste tijd zo goed ging dat we er alweer stiekem aan zaten te denken om hem een zadel op te leggen.
Na de aanval liep hij moeilijk met zijn achterhand , schoof die ook onder zijn lichaam als het ware.
En hij ging liggen , wij denken omdat hij voelde dat zijn achterhand ''moeilijk'' deed.
We zouden volgende week zijn acth weer laten prikken ,dat laten we gewoon doorgaan , want als zijn acth nu goed is , dan komt het dus niet van de cushing , en dan is het einde verhaal.
Hij was de laatste 3 weken aan een stuk door zo goed gemutst , het ging zo goed......