lina1998 schreef:Zijn jullie paarden dan ook weer actiever/fitter geworden? Ik moest nu qua bijwerkingen letten op lusteloosheid en minder eetlust. Maar om eerlijk te zijn vind ik hem al een tijdje ‘tammer’ (zonder medicijnen dus). Hij staat buiten met mijn andere oudje (22) en mijn 4 jarige, de 22 jarige en de 4 jarige spelen ook echt veel hij doet daar niet aan mee.
Hij bepaald wel wie uit welke hooibak eet overigens en hij is extreem gehecht aan de 22 jarige omdat hij nagenoeg blind is aan het linker oog.
Mijn criolloruin van 21 staat nu 3 maanden op 1 pil per dag en was zeer lethargisch/apatisch voordat er PPID gediagnostiseerd was. Dit proces van lethargisch worden is sluipend erger geworden over een periode van zeker 1.5 jaar. Nu is hij duidelijk actiever geworden. Hij is nog niet op niveau hoe hij als bijv. 19 jarige was, maar goed, ouderdom speelt misschien ook een rol. Verder merk ik nog geen bijwerking als verminderde eetlust.
. Hij is nu weer merrieloos en gedegradeerd naar de ruinengroep
arme merrie was helemaal buiten adem. Heel sneu. Ik heb ze echt moeten uit elkaar halen. Dusja zeker actiever (en gekker)
maar op buitenrit is ze nog steeds (zeker voor 1 van 28!) best fanatiek. Wel beduidend minder dan 10 jaar geleden, maar ik vraag ook minder.