Maar het stikt al wel van de mugjes. Zowel dat kleine rotspul als de gewone muggen.
Het gras in de wei ziet er al wel heel aanlokkelijk uit maar daar wacht ik nog even mee. Zoals Ellepel ook al schreef, het zit nu bomvol suikers.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lynneke23 schreef:Kan iemand me vertellen of de eczeemdekens: 'horsegear' en 'shires' sweet itch beiden vooraan aan de borst gevoerd zijn met gladde stof zodat het niet gaat schuren? Ik twijfel tussen beide. Heb nu een gewoon vliegendeken maar hij schuurt zijn voorpluk, vandaar dat ik iets zoek dat tot over de oren gaat.
woepsie90 schreef:Hoi allemaal,
..
Mijn paard heeft luizen en ga morgen een middeltje bij de DA ophalen. Heb even niet begrepen welke maar dat zie ik morgen (ik woon in engeland en die medische namen onthoud ik niet altijd)
Kan ik zijn deken en halster gewoon in de wasmachine wassen met iets? Ik heb voor het gemak even nieuwe poetsspullen gekocht.
En mijn paardenjas en broeken, hoe moet ik die wassen? Met een mensen luizenshampoo/wasmiddel?
Thanks!
ellepel schreef:Ik ben er liever voorstander dan om dan de trigger weg te halen,dus het gras.
Dan liever op een track zonder gras laten lopen
Wel ruimte en beweging, geen zaken waar ze ziek van worden![]()
Genja wat voor kruiden zijn dat precies?
Anniick schreef:Ik vermoed dat bij mijn paard zijn jeukreactie voornamelijk voortkomt uit het eten van gras (suikers).
Nu ben ik van plan dit aan te pakken met een supplement. Ik heb veel positieve verhalen gehoord over Gluco Balance en Drainage. Maar welke van de twee zouden jullie kiezen? Of gebruiken jullie nog iets anders?
sunny43 schreef:Het is weer zover... ze staat ingepakt maar... rond de uier lukt dat niet zo goed. En net als vorig jaar in april-mei krioelt het van de kleine vliegjes onder haar buik. Ik herinner me van vorig jaar dat ze toen ook weer ineens verdwenen waren. Wie herkent dit? (ze bijten vlgs mij wel want ze krijgen er jeuk van).
sunny43 schreef:Het is weer zover... ze staat ingepakt maar... rond de uier lukt dat niet zo goed. En net als vorig jaar in april-mei krioelt het van de kleine vliegjes onder haar buik. Ik herinner me van vorig jaar dat ze toen ook weer ineens verdwenen waren. Wie herkent dit? (ze bijten vlgs mij wel want ze krijgen er jeuk van).