Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:scheuren
ww scheuren (scheurde enk ovt) [ˈsxørə(n)]
1 (is gescheurd volt deelw) beschadigd raken doordat een scheur ontstaat
Het document was verkreukeld en gescheurd, maar nog goed leesbaar.
2 (heeft gescheurd volt deelw) beschadigen door trekken;= stuktrekken
3 (is, heeft gescheurd volt deelw) gevaarlijk hard rijden;= racen
met je scooter over de stoep scheuren
ellepel schreef:maar luis is wat anders dan zomereczeem, en voor we offtopic gaan denk ik dat je dan de zoekfucntie van bokt moet gebriken of even via google zoeken,er staat genoeg info op, en via google afbeeldingen vind je heel veel foto's
golddigger08 schreef:Oke maar hoe was met met scheuren? Scheurde je paard minder na de eerste keer wassen?? Dit even voor de mensen waarvan hun paard wel scheurde door de luizen..
Ik zag trouwens ook iets van licht roodachtige beestjes.. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Of zouden dat de eitjes kunnen zijn...
golddigger08 schreef:Oh ohh ohh wat een lol overr mijn spellingsfouten...
ellepel: et topic heet Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 3
dus is het toch niet off-topic!!:s
Ik dacht dat luizen altijd zwart waren. Die zag ik ook uit zijn manen komen.. En ja ik heb gegoogeld en zoek functie gebruikt...
golddigger08 schreef:Oh ohh ohh wat een lol overr mijn spellingsfouten...
ellepel: et topic heet Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 3
dus is het toch niet off-topic!!:s
Ik dacht dat luizen altijd zwart waren. Die zag ik ook uit zijn manen komen.. En ja ik heb gegoogeld en zoek functie gebruikt...
Jolindaa schreef:Mijn paard had al zijn manen eraf geschuurd bij zijn vakantie-adres in het zuiden van nederlandHet was zo lelijk ongelijk en halflang geworden dat ik het er vandaag helemaal af heb geschoren. Nu is hij een fjorarab, haha.
Nu maar weer wachten tot het weer mooi lang aangroeit. Hij heeft bij mij in het noorden helemaal geen last van zijn zomereczeem. Meer mensen met dit wonder?