Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robincera schreef:Klinkt niet gemeen hoor, alleen bij onze andere merrie was zo'n deken meer dan voldoende en zo'n boettdeken vonden we toch wel een beetje een naar gezicht ten op zichte van een gewone vliegendeken.
robincera schreef:Ja heb er ook goede dingen over gelezenvoer jij nog ander krachtvoer? Omdat ik eerst met Pavo heb gebeld, voor de Natures best. Ze raadden mij aan ook nog Vital brokjes oid bij te voeren voor de vitaminen en mineralen. Vraag me dus af of de Dieetmix nog iets aanvullends nodig heeft!
golddigger08 schreef:ik ben blij... Ik heb vandaag toch echt een luis aangetroffen in de manen van mijn paard. Dus van de week maar beginnen met de behandeling... Toch zit ik nog te twijfele of ik nou cebasil ga ddoen. Of dat goedje waar iemand het hier over had dat je het alleen over rug hoeft te strooien en dat het dan klaar is..
Tips??
merrieveulen schreef:wij behandelen tegen luis met sebacil, oplossen in een voorgeschreven hoeveelheid water en dan in de planten-drukspuit. wij gebruiken warm water, de paarden vinden het nog fijn ook. daarna gelijk de deken er weer op zodat daarin achtergebleven luizen ook een lekkere dosis meekrijgen. na twee weken herhalen en wij waren er helemaal vanaf!