Ik werk ook met de pollenradar als indicatie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Haha, weer wat bijgeleerdIk wist het verder ook niet hoor.
Ik werk ook met de pollenradar als indicatieToen de grassen in bloei gingen volgens de radar merkte je ook dat de 3 pillen niet meer genoeg ware voor Cobe en hij toch weer wat ging schudden. Bij verhoging naar 4 werd het weer rustig, tot een maand later het echt mooi weer werd en alles nog meer in gang schoot. Nu met 5 lijkt het gelukkig goed te blijven dus hopelijk kunnen we binnenkort weer naar 4 of 3
[***] schreef:Die heeft het dan wel erg zitten, zo erg heeft Cobe het gelukkig niet. Traanogen en loopneus (gewoon waterig) ja, en schudden, briesen en jeuk aan neus/bovenlip. Maar zelfs dat was in zekere zin rijbaar, alleen niet zo fijn natuurlijk. En dat is nu allemaal weg, op een occasioneel krabben na maar dat is meer door de insecten heb ik het idee (hij krabt ook anders).
janouk schreef:TinGu schreef:Charmante foto's!![]()
Jouw muts en netjes past iig nog bij je paard qua kleur. Guus moet het doen met blauw....
Welke krijgen dan ook altijd hele vreemde blikken als we buiten rijden, en opmerkingen als "ahh dat paard is geblinddoekt!"
Hier worden we ook geregeld aangesproken dat ze het zo zielig vinden dat Janouk geblindoekt is.![]()
leggen we weer braaf uit dat ze door het net heen kan kijken.
OleJon schreef:Mijn Tinker heefft ook een pollenallergie. zij schudde niet met haar hoofd maar werd benauwd en hoesten.
Maar ik heb haar nu vanaf 24 april continu aan de flixotide met puffer. mischien ook voor sommige hier om dat te proberen? als ik zie wat jullie voor die pilletjes betalen is dit mischien ook een optie. ik betaal 71.00 euro voor 2 puffers kan ik 45 dagen mee doen.
NRJ schreef:OleJon schreef:Mijn Tinker heefft ook een pollenallergie. zij schudde niet met haar hoofd maar werd benauwd en hoesten.
Maar ik heb haar nu vanaf 24 april continu aan de flixotide met puffer. mischien ook voor sommige hier om dat te proberen? als ik zie wat jullie voor die pilletjes betalen is dit mischien ook een optie. ik betaal 71.00 euro voor 2 puffers kan ik 45 dagen mee doen.
Dit is voornamelijk voor astma patiënten (dus voor de longen en luchtwegen) en niet voor de irritatie van de neus zoals bij headshakers meestal het geval is... Dus geen vervanging voor de cetirizine.
Wel handig als je paard er ook nog van gaat hoesten!