Jouw muts en netjes past iig nog bij je paard qua kleur. Guus moet het doen met blauw....
Welke krijgen dan ook altijd hele vreemde blikken als we buiten rijden, en opmerkingen als "ahh dat paard is geblinddoekt!"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TinGu schreef:Charmante foto's!![]()
Jouw muts en netjes past iig nog bij je paard qua kleur. Guus moet het doen met blauw....
Welke krijgen dan ook altijd hele vreemde blikken als we buiten rijden, en opmerkingen als "ahh dat paard is geblinddoekt!"
[***] schreef:ellepel schreef:Wat een relax filmpje
Ja héWas echt een fijn ritje. Super fijn ook dat dit gewoon in het hoogseizoen in zo'n omgeving kan.
@ mirgino : cetirizine is in principe overal hetzelfde. Denk dat je ook maar 1 dosering hebt (10 mg per pilletje) maar dat weet ik niet zeker.
Het is ook niet dat je een bepaalde dosering MOET geven, als minder werkt is dat altijd beter natuurlijk
mirgino schreef:[***] schreef:
Ja héWas echt een fijn ritje. Super fijn ook dat dit gewoon in het hoogseizoen in zo'n omgeving kan.
@ mirgino : cetirizine is in principe overal hetzelfde. Denk dat je ook maar 1 dosering hebt (10 mg per pilletje) maar dat weet ik niet zeker.
Het is ook niet dat je een bepaalde dosering MOET geven, als minder werkt is dat altijd beter natuurlijk
Wat ik geef van de Liddle is Levocetirizine, is dan toch net wat anders denk ik?
ellepel schreef:Persoonlijk vind ik wel dat als hij sloom is en na 20 pillen nog niet veel verbetering laat zien je er eigenlijk niet op zou moeten gaan zitten.
En ik vraag me af of je dan wel al resultaat zult krijgen.
20 pillen zou bij mij dan de dosering zijn van 2000 kilo(10mg per 100 kilo) en dat vind ik wel erg veel.
Zijn jullie al lid van de headshake pagina op facebook? Staan ook erg veel tips in
mirgino schreef:[***]
Xyzal heb ik zelf lang geslikt en ook mijn zoon jaren achter elkaar
bij ons werkte dat erg goed
maar helaas zoals met veel medicijnen kan je deze niet meer krijgen via huisarts en hebben wij nu andere , die ook werken
[***] schreef:Ik zou denk ik ook nooit naar zo'n hoeveelheid gaan maar besluiten dat het niet werkt en verder zoeken. Nu heb ik natuurlijk ook een pony en geen paard, maar toch. Hier vind ik de 5 die hij nu krijgt wel het maximum en dit hoop ik binnenkort weer af te bouwen als het gras z'n tijd gehad heeft. En dan volgend seizoen weer beginnen met 2 of 3 als de berk en hazelaar beginnen en dan opbouwen als de natuur echt in gang schiet.
Maar ik heb dan ook geluk dat het werkt natuurlijk, dan is het makkelijk praten
[***] schreef:mirgino schreef:[***]
Xyzal heb ik zelf lang geslikt en ook mijn zoon jaren achter elkaar
bij ons werkte dat erg goed
maar helaas zoals met veel medicijnen kan je deze niet meer krijgen via huisarts en hebben wij nu andere , die ook werken
Maar je geeft nu toch levocetirizine van de Lidl? Want dat is gewoon hetzelfde, Xyzal is gewoon een merknaam.