Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:'niet zelf gaan prutsen,maar een dierenarts laten kijken.
dit kan schimmel zijn,maar bijvoorbeeld ook iets wat te maken heeft voeding,omgeving of andere bacterien.
echt de veearts even laten kijken hoor,imaverol pakt namelijk ook niet alles aan
golddigger08 schreef:Stel dat onze paarden luis hebben.. Hoe gaan we dat nuuuu oplossen??
Ja wassen. Maar hoe met deze tempraturen?? De veearts zei dat ik hem dan helemaal moet wassen en ik heb geen warmwater kraan op stal. Ik zou met hem naar huis kunnen lopen, in de tuin zetten en dan de tuinslang aansluiten aan de keukenkraan.. Maarja dan is die zeiknat en hij is geschoren.. En dan!!??
yvonnedv schreef:nadita schreef:Afgelopen jaar steeds hals bedekt gelaten, en ook nu staat hij onder een halsdeken. En hij heeft weer manen![]()
Ik doe de deken dus niet meer af, ook niet als het koud is of als het vriest.
tja die van ons staat ook onder een halsdeken maar nu schuren de manen af door de deken.
golddigger08 schreef:Stel dat onze paarden luis hebben.. Hoe gaan we dat nuuuu oplossen??
Ja wassen. Maar hoe met deze tempraturen?? De veearts zei dat ik hem dan helemaal moet wassen en ik heb geen warmwater kraan op stal. Ik zou met hem naar huis kunnen lopen, in de tuin zetten en dan de tuinslang aansluiten aan de keukenkraan.. Maarja dan is die zeiknat en hij is geschoren.. En dan!!??