Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nammie schreef:Hier is het weer een paar dagen goed nu...maar ik zit er gewoon op te wachten waneer de boel weer explodeert...
Wel Fik weer aan het longeren gekregen , en alleen maar met ontspanning bezig zijn.
Proberen om hem vanuit ontspannen stap in ontspannen draf te krijgen , en owww wat heeft hij het daar moeilijk mee , hij durft echt niet los te laten... Soms wel , en dat is erg goed te horen aan zijn ademhaling , dan is die direct regelmatig in draf en dan kan hij ook goed tempo houden. Maar meestal houdt hij hem gewoon in....en speelt hertje
fargo schreef:Setteli schreef:Ze moet wel weer naar de tandarts. Ze is vorig jaar september geweest en de tandarts zei dat ze over 1,5 jaar pas weer moest. Ze heeft wel een heel scheef gebit, dat is niet meer te verhelpen. Ik zal van de week weer eens bellen voor een afspraak.
Met cushing paarden moet je echt heel regelmatig de tanden laten controleren ook ivm eventuele ontstekingen in de mond waar ze gevoeliger voor zijn. Ik controleerde willy 2 x per jaar. Ook omdat hij doorgroeiende kiezen had tegen over ontbrekende kiezen maar toch. 1,5 jaar is erg lang. Hoe oud is jouw paard ook al weer setteli? EDIT Is ze 23 jaar?
Nammie schreef:Fik staat sinds 15 mei op de prascend en sinds begin juni op 1 tablet per dag.
Maar als de hormoonspiegels minimaal 6 weken de tijd nodig hebben om te stabiliseren , hoelang heeft de seizoenen rise nodig om stabiel te zijn? maw , is eind augustus nog niet te snel dan?
Pandora2 schreef:Noemt jouw merrie ook Pandora, Maura? Wist ik niet, ik heb ook een Pandora!Las het net een paar posts terug, toen iemand vroeg hoe het met jouw Pandora gaat...
Pandora's met toverboxen en truukendozen...
Zinzi_jewel schreef:Fijne berichten Imago ...
Mijn DA vondt nu prikken veeeel te vroeg . Moest nog minstens een maand op de prascend .
Kan op eigen houtje verhogen . Maar dat wil ik ( nog ) niet