Amber2106 schreef:Vraagje: mijn 1e seizoen met mijn Fjord met SME. Hij moet deze week zijn deken op (liefst vandaag) maar nu gaat het ook regenen vandaag en morgen. Vanaf donderdag staat hij 24/7 buiten en in de avond/nacht op stal. Ik woon aan de kust en nog geen knutten gezien. Wat te doen? Deken op maar dan regent de deken nat en kan hij koud krijgen? Om de eczeemdeken nu om te doen met een regendeken eroverheen, lijkt me weer veel te warm gezien de temperatuur ook gaat stijgen.. Ik kan wel in de avond naar stal gaan om de natte deken af te doen dat is geen probleem. Lees het graag!
Mijn tinker loopt sinds 2 dagen ook met de eczeemdeken, maar aangezien de voorspelde regen hier, heb ik daar nu nog een waterdichte liner van horseware onder. Voor de regendeken vind ik het inderdaad te warm en dit is een fijne tussenoplossing.
Vraagje:
Sven heeft de rambo sweet itch hoody op en die past perfect. Het enige is dat hij het stuk over de oren heel vervelend vind en die dus af doet. Opzich is dat niet zo erg, maar hij schuurt zomers ook zijn voorpluk weg en dat wil ik voorkomen.
Ik heb vandaag even goed gekeken en de gaten zijn ook wat krap voor zijn oren, ik kan me dus best voorstellen dat dit vervelend is.
Hebben jullie ervaring met het groter maken van die gaten?(ik heb mijn moeder even gevraagd en die kan ze wel groter maken, dus daar gaat het niet om). Maar meer, blijft het dan nog wel goed zitten ed?