Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
apollootje schreef:Ik heb vandaag derfen gekocht, ben benieuwd hoe goed het helpt bij mijn paarden.
Hoe vaak smeren jullie dit op het paard?
Ik heb de lotion genomen. Op de verpakking staat dat het maar 1a2x per week op de jeuk plekjes aangebracht hoeft te worden. Hoeft dit echt maar zo weinig?
DvdE_Nel schreef:Hoi, ik lees al even mee maar er blijft mijn 1 vraag hangen... Houden jullie de deken ook op stal op? Ik merk namelijk nu dat ze, sinds ik derfen gebruik, niet meer schuurt maar nu breken de manen af door de hals..... En het staat mij bij dat die knutten niet op stal zitten... Ik hoor graag jullie mening
maralyn schreef:Ff een vraag
Kan ZE ook voorkomen op de benen?
Mijn merrie heeft in haar sokken schilvers en nu ook een plek.
Het lijkt op een droogte plek (Kan ook mok zijn natuurlijk)
Ik dacht, ik vraag het even hier.
Hartje schreef:maralyn schreef:Ff een vraag
Kan ZE ook voorkomen op de benen?
Mijn merrie heeft in haar sokken schilvers en nu ook een plek.
Het lijkt op een droogte plek (Kan ook mok zijn natuurlijk)
Ik dacht, ik vraag het even hier.
Misschien last van mijten. Daar valt het haar ook van uit en krijg je schilvers. Paarden krabben het dan zelf soms kapot....
loveidefix schreef:Nivada schreef:Paard heeft zelfs eczeem in de oren! Arm dier.. heb een kap besteld. Hoop dat die gaat helpen.. wat een gedoe
vervelend is dat hedie van mijn heeft ook kale kapotte oortjes.. ik ben mijn kap kwijt geraakt grr
happytime schreef:ziet er wel positief uit Pottegieter,hoe zijn de reacties vanaf de maanden juli,aug sept? dat zijn bij ons hier de ergste maanden voor de eczemers in de buurt.