Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesV schreef:Sintara, wat voor deken heb je?
Ik heb daar namelijk geen last van en toch echt een diknekpony.
Alleen de hele simpele van Pagony was in het begin wat strak. Maar daar heb ik een klip bij in gemaakt, dan trok het ook wat makkelijker aan.
Babbelaar20 schreef:Bij mij staat ie nog onder 200 gr geschoren zonder kriebels![]()
Hier al wel heel de winter een bacteriële infectie aan de achterbenen waar ik niet af kom. Nu al voor de derde keer een kuur hydrocortiderm + anti bacterie shampoo en sinds afgelopen week een kuur red cell erbij.
lissie_zigor schreef:Ik denk nu na 10 jaar dat mijn paard gewoon niet tegen suiker kan en dat dat de oorzaak is van zijn eczeem. Hij krijgt pas jeuk wanneer hij op de wei staat.. Dus heb nu een fructaan app gedownload en zet hem alleen op de wei als het fructaan gehalte in het gras laag is. Tot nu toe nog niet geschuurd maargoed het is nu ook nog niet echt begonnen voor mijn gevoel.. daarnaast geef ik hem vitalbix en hooi
Kayleigh327 schreef:Eergisteren de RSIH gekocht voor mijn pony. Bij het passen was ze al meteen heel erg boos dat ze helemaal ingepakt werd. Heeft echt een gigantische hekel aan eczeemdekens (andere dekens zijn niet erg...)
Ga vandaag de Amigo Aussie Allrounder bestellen en kijken hoe dicht deze stof is. Als hij redelijk dicht is ga ik het toch met deze proberen...
Iemand ervaring met de Amigo Aussie Allrounder?
Jets schreef:Ik heb twee weken geleden al tectonik gesmeerd.
Over het vlechten ben ik nog niet helemaal uit. De onderkant van Winnie's manen slijt helemaal af door de dekenHad laatst een dubbele hengstenvlecht gemaakt en tussendoor ook nog elastiekjes om het vast te zetten, maar het blijft gewoon echt niet zitten
Ze heeft zo'n dikke bos haha.
Hier nog geen jeuk, had de deken met de vorst weer af gedaan. Zit te twijfelen of ik hem nu al of dinsdag op zal doen.