Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammyoo schreef:Tomnaat, ik denk dat de prijs die jouw dierenarst noemt het bloedonderzoek is, inclusief het desensibiliseren. Dan klopt de prijs wel ongeveer.
Mijn pony is ook getest, en bleek geen insectenallergie te hebben, maar is allergisch voor bomen. Hij schuurt ook nog steeds, maar wel minder erg. Hij is net voor een tweede maal getest omdat de eerste mogelijk was beinvloed door de prednisonkuur. Uitslag is gelijk en ik zit nu op het middel voor desensibilisatie te wachten.
Mijn verzekering vergoed het, alleen niet de tweede keer testen. Een uitgebreide test kost ongeveer 150 euro.
Zinzi_jewel schreef:Hoi , ik meld me hier ! Heb ook een eczeem paard ! Bij haar speelt voeding een grote rol .
Ze krijgt Gluco Balance bij ..En suikerarm voer .
Afgelopen herfst heeft ze vreselijke jeuk.gehad . Haar maantop en oren helemaa kapot !
Zo erg is t nog nooit geweest !!
Het is moeilijk om een goed passende deken te vinden , een deken met gesloten hals krijg ik niet aan , omdat de doorgang voor t hoofd te krap is .
Rambo doet het goed bij haar , maar niet goed genoeg !
Ik wil meelezen en reageren omdat ik dan hopelijk beter kan bepalen wanneer de GB weer in zetten . Iig op tijd
Ploempje schreef:Hey, van welk merk is dat voer?
Ik denk dat vele paarden er last van gehad hebben afgelopen herfst... Te lang te warm geweest denkik...
Hanneke84 schreef:Ploempje schreef:Hey, van welk merk is dat voer?
Ik denk dat vele paarden er last van gehad hebben afgelopen herfst... Te lang te warm geweest denkik...
Dat is van Phytonics.
http://www.nmlhealth.com/p,58,1397/Gluc ... paard.aspx
golddigger08 schreef:Mijn paardje heeft waarschijnelijk ook zomereczeemm.. Maaar dat weet ik nie zeker.. Hy heeft in de zomer erg geschuurd. Maar toen ik naar ander land verhuiste had hij nergens. Meer last van..
Maar ik heb ff een vraagje. Want nu ineens is hij vorige week weer begonne met schuren van zijn manen. Alleen de manen op 1 plekje en niet zijn staart of iets. Wat kan ik er nu het beste op gaan smeren? Sweet ich misschien??
golddigger08 schreef:Maar derfen is volgens mij echt meer bedoeld voor zomeraczeem. Ik vind het kl#te spul! het stinkt, je krijgt het niet meer uit de (witte) manen van het paard en het heeft by my niet gewerkt. Schuurt jou paard nu ook dan?