Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbeerly schreef:Ik heb voor mijn paard de rsih.
Nu heb ik ieder jaar dat op deze plek de manen uitvallen.
[ Afbeelding ]
Nu is mijn vraag aan jullie. Bij welke dekens gebeurd dit niet?
En zijn er ook mensen die een zebra deken gebruiken?
Fennadev schreef:@lovebrechjex Als ze geen jeuk in haar staart en manen heeft, zou ik zeggen van het is geen zomereczeem.
Is er iemand die mij tips kan geven over een afzakkend halsstuk bij een eczeemdeken, bij mijn shetlander zakt ie namelijk af. Ook hangt de deken dagelijks scheef, maar dat komt denk ik doordat zijn buikflap gedeeltelijk gescheurd is.
_PatriciaH schreef:Waarschijnlijk al een vraag wat eerder gesteld is maar hoe doen jullie het met jullie paard in deze warmte? Ik heb zijn deken opgehad vandaag en hij zweet zich een rotje? Lijkt me niet goed en zeker niet prettig, wat kan ik doen?
room10 schreef:_PatriciaH schreef:Waarschijnlijk al een vraag wat eerder gesteld is maar hoe doen jullie het met jullie paard in deze warmte? Ik heb zijn deken opgehad vandaag en hij zweet zich een rotje? Lijkt me niet goed en zeker niet prettig, wat kan ik doen?
Zelfde dubio hier : ( zelfde geld voor regen, niet fijn om met een kletsnatte deken te staan bv s'nachts, de eczeem deken wordt nat zwaar en droogt echt heel langzaam
onkeltje schreef:Citaat:Tipje; er zijn hier las ik meer mensen die de manenkam/staart vettig houden met uierzalf. Bij de action heb ik net een soort uierzalf met Aloë Vera(goed voor van alles en nog wat en met name de huid) gekocht. 1 flinke pot voor €1,20
Bedoel je deze?
[ Afbeelding ]
Fennadev schreef:Is er iemand die mij tips kan geven over een afzakkend halsstuk bij een eczeemdeken, bij mijn shetlander zakt ie namelijk af.
Fading schreef:Heb er nu even geen van de andere kant, wel van bovenaf?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ze heeft verder geen wondjes of schilfers o.i.d.