Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Pff, wat gek zeg. Die prijs hanteren ze hier bij 2 DA's in de omgeving, de kosten die jij noemt zijn bij ons voor een uitgebreid bloedonderzoek. Ik hoop voor je dat het iets betaalbaarder is, al moet ik zeggen dat hij volgens mij niet iets bijzonders krijgt wat jeuk zou kunnen geven. Dat maak ik tenminste op uit je vorige post.
Wel gek dat hij zo lang nog korsten heeft en blijft schuren, want de meeste ZE'ers zijn er rond de herfst/winter wel vanaf.. Hier hersteld de huid nu ook, maar de jeuk is weg.
Kan natuurlijk dat de korsten jeuken, maar merk je ook verschil nu je sweet itch gebruikt en de huid gaat herstellen? Minder jeuk?
merrieveulen schreef:5 á 600 Euro voor een eenvoudig bloedonderzoek? waar stuurt jouw DA het bloedmonster naartoe dan? de meeste DA's maken gebruik van de diensten van de GD in Deventer, en die kosten écht láng niet zoveel. wij hebben van de zomer een aantal paarden laten testen, o.a. op vitaminen- mineralenhuishouding, zodat we zouden weten hoe goed ons voerbeleid nu is, en op spierwaarden, leverwaarden, nierwaarden e.d.
de onderzoekskosten van de GD Deventer voor dit gehele onderzoek waren 42,50 per paard.
Diaz schreef:[***] schreef:Kijk eens aan, dan toch maar eens langs de Action
In verhouding is de serum van de action niet goedkoper dan cowboy magic detangler
yvonnedv schreef:cm kost 13,95 voor 118ml is 12 cent per ml
serum kost 2,99 voor 75ml is 4 cent per ml
118ml serum komt dus op 4,72
dus hoe jij er bij komt dat het duurder is al cm snap ik niet en voor cm moet ik speciaal naar een ruitersportzaak of moet ik verzendkosten betalen en serum neem ik mee als ik toch bij de action ben