Myour schreef:@ SuperRoos: ik heb dat ook in m'n handen gehad (Aspero), een stalgenoot voerde het lange tijd, vind het ook prachtig spul

Overigens leuk dat je nog steeds Kaspars kruinen op je site hebt staan hihi, misschien dat ik binnenkort nog eens een analyse wil laten doen.
Die kruinen blijven er wel op staan ja
Leuk!
mirkip schreef:@superroos: wat voor verandering had je dan verwacht te zien?
(Mijnes krijgt 't nou ook, maar zie ook niet veel verschil. Vind 'm ietsje smaller bij zijn flanken, maar kan ook komen omdat 't hier nu flink geregend heeft en zijn vacht wat anders staat. Bij zijn ribben is hij gewoon even 'dik').
Je bedoelt de drainage toch? Daar kun je best heftige reacties op krijgen wanneer een paard erg vervuild is, bv een erg sloom paard, minder eetlust, pusserige ogen, opeens wondjes waar wat rotzooi (pus) uit komt, diarree etc..
Flosje446 schreef:Ik heb een proefverpakking dus het kan zijn dat ik net een restje heb gekregen, maar het is heel fijn gehakseld en heel erg poederig, waardoor het ook stoffig is. Ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik het zag. Misschien toch maar een grote zak bestellen dan. Qua samenstelling is het wel heel erg goed.
Dat zou best eens kunnen want dit spul is juist absoluut niet stoffig, jammer dat je zoiets meekrijgt dan... Zou je bijna even extra over moeten informeren waar je het gekregen hebt..
ellepel schreef:hmm,ze zeggen dat omdat hun lucernemix niet alleen lucerne is.
zit meer in dus vandaar dat de calcium/fosfor ook niet belangrijk is.
Dan moet het ook niet verkocht worden onder de naam luzerne (bij agrobs wordt dat er duidelijk bij gezegd dat de aspero geen echte luzerne is)
calcium/fosfor niet belangrijk dan... Nu verlies ik mijn vertrouwen helemaal in dat voeder 
Flosje446 schreef:Ik heb de Agrobs Pre Alpin Aspero besteld en Marstall Force voor Senna. Ik ben benieuwd hoe ze het hier op gaat doen. De DA komt maandag langs om Senna te enten, weet iemand hoe lang ik dan moet wachten met het geven van Drainage compositum?
Eigenlijk kun je nu het beste al beginnen, je geeft het dan ter ondersteuning aan het lichaam al voordat het de enting krijgt (die altijd zijn aanslag op het lichaam heeft) je blijft dan gewoon doorgaan na de enting... Zo doe ik het nu ook, paarden kunnen de enting beter aan..
_CS_ schreef:Volgens mij moest je sowieso een week wachten.
Correct me if i'm wrong.
Je kunt het dus ook heel mooi al een week van tevoren geven als ondersteuning, doen de paarden het erg goed op!
(even mijn reacties zo gemaakt, zag dat mijn vorige post was aangepast.. hopelijk nog duidelijk voor iedereen
)