iepsel schreef:Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
Ik weet zeker dat jij niet kunt zien wie de TS is. Ze zijn nl bij een ander geuploaded.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iepsel schreef:Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
Nouks schreef:Breghje schreef:Als het om mijn bericht gaat, dat komt vanuit een van de vorige postst van jouzelf waarin de kliniek over een rekening openen begint. Ik trek niets in het negatieve, ik lees juist neutraal. Dat bokkers een initiatief beginnen is oké, maar als je kliniek erover begint... vind ik het een ander verhaal worden. En er mag toch ook best eens iets kritisch tegen het licht gehouden worden?
Als je het hele topic had gelezen, had je nu niet geroepen dat de kliniek daarover begon.
*TS opent topic
*TS ontvangt 10481048 PMs over giften etc zonder daar om gevraagd te hebben
*TS wil ervoor zorgen dat bokkers met die wens zeker weten dat het geld goed terecht komt
*TS bedenkt dat het misschien voor de geloofwaardigheid goed is als het geld naar de kliniek overgemaakt wordt
*TS vraagt kliniek hoe ze hier tegenover staan
*Kliniek denkt dat het beter is een aparte rekening te openen, in plaats van stortingen direct aan kliniek te doen (kan ik inkomen, moet hoop gedoe zijn voor kliniek om allemaal uit te zoeken wat er voor Canjer gestort is)
*TS denkt er over na hoe dit het best kan gebeuren
De kliniek komt dus niet aanzetten met het idee een rekening te openen, maar geeft aan dat een aparte rekening wellicht beter zou zijn dan het geld direct overmaken naar de kliniek.
Maanling schreef:Jazeg, idd. Hoe hoog is die kast precies waar jullie met z'n allen opzitten?
Komop. Lekker laten zitten of stuur een tem.
Dit topic gaat toch over Canjer?
slimmerik schreef:iepsel schreef:Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
Ik weet zeker dat jij niet kunt zien wie de TS is. Ze zijn nl bij een ander geuploaded.
_eenmalig_ schreef:Ik zou graag dan eens een quote willen hebben van waar ik vraag of jullie willen storten
Verdorie ik word er nu een beetje gallisch van dat het maar in het negatieve getrokken blijft worden.
Het was een idee van mede bokkers, en ik appricieer dat wel ja. Wie zou dat niet doen.
Juist om misverstanden hierover te voorkomen leek het mij verstandiger dat het dan niet naar mij ging.
Verder zijn er gelukkig meer die wel begrijpen wat mijn bedoeling is, en die wel het hele topic hebben gelezen, en wel het beste voor Canjer willen, en dat waardeer ik meer !!!
klotshtiduj schreef:Ik hou inderdaad van paarden en daarom zal ik een paard nooit zo'n lijdensweg geven!!!!!! Maar ja, geloof dat de meeste hier daar toch heel anders over denken en lekker het paard flink pijn laten lijden om niet eens te weten hoe zijn toekomst eruit gaat zien!
klotshtiduj schreef:Sluit het topic dan ook gewoon!
Je eerste noodkreet is meer dan beantwoord. Het paard eet weer is toch onder behandeling van een DA.
Open een topic in de HK om daar lekker te zemelen over hoe het met hem gaat.
iepsel schreef:Ik heb het idee dat mijn vorige bericht ook onder"de "negatieve" geschaard wordt. En zo is het geenszins bedoelt. Ik heb mijn respect al uitgesproken voor de TS, alleen kan ik het gevoel niet helemaal ondedrukken dat het hier alleen om de vraag ging hoe het dier te laten eten. Het komt op mij een beetje over als vragen om die waardering, "vertel me hoe goed ik ben!". Een SA is prima, maar foto's plaatsen maakt het wel erg makkelijk om in uploadprogrammas te kijken. Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
En toch wordt er stug volgehouden dat niemand mag weten om wie het gaat, en er zijn gegronde redenen voor.
Een beetje geheimzinnigheid, een beetje voeden.......en de Penny's are alive.
Maar ik rust mn koffer wel........brand me maar niet af, zal het ws toch niet meer lezen;-)
Ohja, ik wil nog wel even de TS erg veel succes en wijsheid wensen. Welke beslissingen er ook genomen moeten worden, doe er niet te lang over! En mocht Canjer over desdanig veel vechtlust beschikken dat hij er helemaal weer bovenop komt? Vergeet niet dat het een hengst is;-)
Nouks schreef:iepsel schreef:Ik heb het idee dat mijn vorige bericht ook onder"de "negatieve" geschaard wordt. En zo is het geenszins bedoelt. Ik heb mijn respect al uitgesproken voor de TS, alleen kan ik het gevoel niet helemaal ondedrukken dat het hier alleen om de vraag ging hoe het dier te laten eten. Het komt op mij een beetje over als vragen om die waardering, "vertel me hoe goed ik ben!". Een SA is prima, maar foto's plaatsen maakt het wel erg makkelijk om in uploadprogrammas te kijken. Iedereen die wil kan zien wie de TS is.
En toch wordt er stug volgehouden dat niemand mag weten om wie het gaat, en er zijn gegronde redenen voor.
Een beetje geheimzinnigheid, een beetje voeden.......en de Penny's are alive.
Maar ik rust mn koffer wel........brand me maar niet af, zal het ws toch niet meer lezen;-)
Ohja, ik wil nog wel even de TS erg veel succes en wijsheid wensen. Welke beslissingen er ook genomen moeten worden, doe er niet te lang over! En mocht Canjer over desdanig veel vechtlust beschikken dat hij er helemaal weer bovenop komt? Vergeet niet dat het een hengst is;-)
Wat betreft het kijken waar de foto's geupload zijn.... Daar heb ik ook al even naar gekeken, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de TS andere Bokkers heeft gevraagd de foto's voor zich te uploaden. Dus dat is afgedekt... De foto's die ik hier geplaatst heb zien worden leiden geen van allen naar degene achter het SA.
Pashon schreef:vind het nogal kinderachtig dat mensen proberen te achterhalen waarom ts een sa heeft aangemaakt, ts zal daar ongetwijfeld haar redenen voor hebben anders hadden de mods dat echt niet goed gekeurd.
wat voor nut heeft het ook om te willen weten wie de persoon achter de sa is? het gaat hier om het paard en niet om wie de persoon achter sa is? of ontgaat mij het doel van het topic even?