Laten jullie even weten wat jullie ervan vonden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mitnait schreef:Ik heb sinds vandaag de buccs buzz off all neck. Ik heb haar meteen de deken opgedaan met de buikflap. Toen ik haar terug naar de groep bracht vonden ze haar erg raar. Ze gingen eerst met z'n allen kijken en toen werd ze weggejaagd. Zelfs haar maatje jaagde haar weg. Na een half uur was de rust weer hersteld. Ze staat nu wel in de buurt van haar maatje...maar niet zo als eerst. Ik vind het wel sneu voor d'r maar ik merk wel dat ze minder last heeft van vliegjes.....Komt het wel weer goed tussen haar en haar maatje?
Tinne schreef:Bij mijn merrie is vandaag de DA langsgeweest, omdat ze maar niet door haar haren heen komt (ze staat nu echt nog met een dikke wintervacht met haren van 5 cm lang) .
Nou goed, bloedtest gedaan. DA belde me vanavond, is alleen nog niet zeker wat het is. Er klopt iig iets niet, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of dat nu met de maag, lever of spieren te maken had. Ik ben benieuwd of het nu met de lever te maken heeft, zou wel in het "zomereczeemverhaal" passen...
Morgen krijg ik verder uitslag, dan zal ik het hier ook vertellen.
Mitnait schreef:Weet iemand waar je tea tree druppels kan halen?
Rieja schreef:Ik durf eigenlijk niet te vroeg te juichen, maar kan een paard ook midden in de zomer ineens midden in het siezoen over het schuren heen zijn?
Er groeien weer wat manen aan en ook op de staartwortel zit weer een klein laagje haar, ik zie haar nooit meer schuren.
Ik smeer er nu ook maar niks meer op...
Citaat:Even nog een keer een herhaling van mijn vraag:
komen de exzeemmugjes juist af op CITRONELLA? dat hoorde ik ergens... normale muggen juist niet maar die weer wel??