Rocamor schreef:Dat wordt gezellig daar. Met Bailando en Lily bij elkaar in de buurt...
Lily ?
Ach het is een karakter waar ik van houd.
Samen zoeken naar een compromis. Een dooie moet ik niet hebben
nikkel schreef:Wat ik uit eigen ervaring weet, is dat stress door welke oorzaak dan ook kan leiden tot de dood. Ik heb een volbloed koersmerrie gehad, die leed aan longbloedingen door stress. Toen deze uit de sport ging was het probleem ook over. Naar het paard luisteren en observeren is het beste wat je kan doen.
nikkel schreef:Ik ben benieuwd of je al nagedacht hebt, over de aankomende winter.? Het is inmiddels een heel paardenspul.
We zijn idd bezig ivm aankomende winter
We hebben 2 opties lopen:
- Onze wei herindelen deze zomer en het stuk wat nu in bruikleen is terug eisen.
Hierbij komt ICE met Harley of First (dit hangt af of Bailando first aan kan of niet) 1 stuk met de grote schuilstal en aangesloten stallen (aangezien ze alleen binnen gaan in situaties als deze) met een brede strook naar het stuk wat we terug eisen.
En het andere stuk is Bailando met de andere ruin (hier zijn ook 2 stallen, waar we de tussen muur uit mogen halen en een schuilstal van maken) op de manier wat we nu hebben.
- Bailando naar de opfok bij Ayasha (harmonie in chaos)
Dus dit word bekeken als de tijd komt.
Voor Harley is de splitsing Bailando-first/harley-ice het fijnste vermoed ik. Maar in mijn beslissingen word het welzijn van mijn paarden, zoals altijd, eerst gezet
Wat ons ook op het stress stuk brengt; idd kijken, observeren en luisteren naar de paarden