Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nynkster schreef:Tsja je kan de waarheid ook blijven ontwijken natuurlijk.
Mensen herhalen steeds wat er op pagina 1 al werd gezegd maar niks mee gedaan wordt
Art_Ificious schreef:Nynkster schreef:Tsja je kan de waarheid ook blijven ontwijken natuurlijk.
Mensen herhalen steeds wat er op pagina 1 al werd gezegd maar niks mee gedaan wordt
Ahzo pagina 1 vraag ik naar de kosten van Röntgen.
En wat heb ik gedaan? Röntgen laten maken.
Dus niks doen? Sorry maar dát is niet waar.
bruintje123 schreef:Geen duidelijke tips?
Door zetten met onderzoek. Niet trainen voordat afgerond is.
Paard meer naar buiten en in de hand.
Dat zegt ongeveer iedereen.
Maar is dat dan drammen of veel mensen met dezelfde tip?
Dat geeft iedereen zo
Heleennn schreef:Echt ts, je lijkt te vergeten welke tips en steun sommigen jou hier al gegeven hebben. Besteed er dan lekker geen aandacht meer aan, dat 'duimzuigen' zoals jij dat noemt, en doe gewoon lekker wat je wil met je paard. Je wil absoluut niet verhuizen, andere adviezen heb je ook steeds een reden waarom dat niet kan, paard kan alleen door jou en je zus in handen genomen worden en uitspraken als 'tegenover andere pensionpaarden heeft hij het helemaal niet slecht' zijn al helemaal belachelijk. Als mijn buurman zijn paard 2 dagen niet uit de stal haalt is het prima dat ik mijn paard maar 3 uurtjes per dag buiten haal? Kom op zeg... En update dan niet meer als onze reacties (buiten dan degene die je wel wil lezen) je niet meer interesseren. Waarom heb je dan een topic geopend? Ik zet het even voor mezelf op een rijtje:
- meer weidegang
- paard uit sociaal isolement halen en met soortgenoten buiten laten
- eenkennigheid van het paard wegwerken
- systematisch aan de slag gaan met een zekere routine
- dierenarts traject afwerken of redenen om niet aan de slag te gaan uitsluiten
- goede begeleiding
- niet aanmodderen met duizend & één verschillende methodes of trajecten maar vasthouden aan 1 concreet stappenplan
Dat zijn volgens mij de dingen die nu in orde gebracht moeten worden, ik heb geen idee welke ondertussen al geregeld zijn want ik lees meer discussie dan effectieve feiten. Je begeleiding was in orde vertelde je. Doe er mee wat je wil, ook al interesseert het je niet, ik dacht dat je er misschien toch wat aan had om alles even op een rijtje te zien wat door ons aan bod gebracht is in dit topic.
hwn schreef:Ben het ermee eens dat de cirkel te klein is, zie ook geen kreupelheden of pijn, maar hij mag wat meer aangedreven worden. Op een grotere cirkel zal ie ook ruimere passen kunnen nemen. Ik blijf erbij dat balkjes draven hem ook goed zou doen.