Superbedankt voor de info al zeg!
Makes sense dat ze dan plots slechtere leverwaarden had. Ze had die nooit, maar in de winter stegen de cijfertjes in een bloedonderzoek altijd. Meer eiwit in zomergras dan? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Makes sense dat ze dan plots slechtere leverwaarden had. Ze had die nooit, maar in de winter stegen de cijfertjes in een bloedonderzoek altijd. Meer eiwit in zomergras dan? 
.
Maar dat is iets heel subtiel, een beetje met je schouders om de beurt wiegen als je stapt, een beetje trekken met een been. Lijkt me ook dat paarden dat evengoed kunnen vermommen...
)
Dit dieet is de "laatste kans" zeg maar. Daarna weet ik het echt niet meer. Ze staat er nu twee weken op, krijgt 3 scheppen aminocomplex per dag en 100 gr eiwitten per dag. 24/7 hooi, zoals altijd, in slowfeeders.
Maar wat denken jullie? Ze heeft wel echt nooit "seizures" gehad, ook geen spiertrillingen of spasmen oid, en ze is nu 15. Bokt nog steeds als een bezetene los in haar track. Toont behalve haar rare achtertred (die ook niet super extreem is hoor, kan evengoed haar bouw zijn, zal ergens wel een filmpje vinden) niets. Het zweeft gewoon nog steeds in mijn achterhoofd dat het nog steeds de zweren aan de maaguitgang zijn die nooit geheeld zijn... Maar ja, wat doe je eraan, als ze heel slecht reageert op omeprazole en dit voor DA's de be all end all is...
Saaams schreef:Kan iemand mij helpen?
Op aanraden heb ik een pssm1 test besteld bij CombiBreed voor mijn connemara.
Maar nu las ik later pas in de voorwaarden:
RASAFHANKELIJK
[ [url=m/or36rC.png]Afbeelding[/url] ]
Dus eigenlijk heeft het helemaal geen nut om te testen en heb ik nu €45 vergooit?
janouk schreef:Vraag
Wie kan mij uitleggen?
Bij Van Haeringa lab zijn de testen voor pssm 1 rasafhankelijk en voor een beperkt aantal rassen beschikbaar.
Dat begrijp ik niet. Dna test is toch dna test. De procedure verschilt toch niet per ras. Of wel?
Betekent dit dat de haaranalyse niet beschikbaar is voor alle rassen?
[ [url=m/Gh9iw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee jaar geleden heb ik Meneer Anton laten testen, Haflinger. En toen werd geen onderscheid gemaakt per ras. Wat is er veranderd aan de testen?