Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tamary

Berichten: 29271
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:15

ziezoziezo22 schreef:
Henshem Hoe vallen de maten.vallen ze ruimer .
ik heb zelf de rambo en amigo dekens

Duitse/nederlandse merken werken met metrisch maat systeem, rambo is engels en dus net andere maten omgerekend naar onze cms. Kijk in het etiket van je deken en reken de maat om naar cms ipv de tabel die aangeeft 5.9 = 175 - 6.0 = 185, etc. want dat klopt niet (moet 178 en 183 zijn). Andere maten heb ik de werkelijke nl cms niet zo bij de hand, maar er moet wel ergens een hele tabel met correcte omrekening te vinden zijn.

Sjafrane
Berichten: 809
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:05

Ik heb mijn pony de royal springschoenen cadeau gedaan :D ben benieuwd. Niet dat ze ergens last van had maar ik vond ze mooi bij de royal peesbeschermers set passen

Chesss
Berichten: 1359
Geregistreerd: 25-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 21:18

Jotoma schreef:
Chesss schreef:
Ik zie aan lans zijn benen (BOT stalbeschermers) dat die echt heel veel dunner en strakker zijn.
Ben echt giga tevreden hij had altijd wat fatsige benen die zijn voorbij.

Weten jullie dat moet je een stopweek inlassen? Je kan de beschermers toch gewoon elke dag omdoen? Ik heb met de Rugwarmer nooit stopweek ingelast omdat anders het lichaam zelf niet zou kunnen oplossen?


Dat geldt alleen bij non stop gebruik.


Dat scheelt weer, ik heb ze alleen snachts om Thanx!

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 00:12

Sjafrane schreef:
Ik heb mijn pony de royal springschoenen cadeau gedaan :D ben benieuwd. Niet dat ze ergens last van had maar ik vond ze mooi bij de royal peesbeschermers set passen


*\o/*

Macs

Berichten: 7652
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:05

Zou ik de bot trui op 30 graden 30 minuten 700 toeren in de wasmachine kunnen doen? Heb geen zin om met de hand te wassen..en dan kan ik gelijk andere handwas erbij doen..

VWestra
Berichten: 1102
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:16

Ja hoor, ik doe de bot col gewoon in de 30 graden was.

Nouvel

Berichten: 28583
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:34

Die is hier ook al heel wat keren gewoon in de wasmachine geweest

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 21:39

Ik heb ze dus op 40 graden gedaan. Ik twijfelde want wil het niet verpesten. Maar ik vind 30 graden echt niet voldoende reinigen. Zal dit weekend kijken of ik er nog in pas :o

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:12

Goh. Ben blij vorige week de fleece van Bot te hebben besteld. Ze zijn stuk duurder geworden bij Horze.

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:31

Ik zag net dat ze bij premier equine ook een infrarood deken gaan verkopen..Ziet er best mooi uit en als die net zo'n mooie pasvorm heeft als de andere dekens die ik van hun heb ga ik er misschien wel een keer een proberen..

henshem
Berichten: 1136
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 11:51

ziezoziezo22 schreef:
Henshem Hoe vallen de maten.vallen ze ruimer .
ik heb zelf de rambo en amigo dekens


Ik vind de dekens normaal vallen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Elegance_
Berichten: 2003
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:14

Pff mijn ionic liner :( Afbeelding


Nopjes beginnen er allemaal af te vallen.. net maar contact opgenomen met agradi

Nouvel

Berichten: 28583
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:23

:oo

Lekker is dat!

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:29

Oeps dat is zeker niet de bedoeling..

Iemand hier ervaring met de BOT Royal work boots? Heb nu de mesh, vind ze super maar wil er ook graag beschermers bij met een hardere schaal er in.

_bloempje01_

Berichten: 1410
Geregistreerd: 24-10-07

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:36

Ik heb Royal work boots, vind ze erg fijn in gebruik en mooi aansluiten.

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:42

Die van mij ging erg zweten onder de royal boots

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:33

Hier precies hetzelfde, zag ik begin deze week. Ik heb meteen contact opgenomen met de Paardendrogist en een foto gestuurd en blijkbaar komt dit probleem vaker voor. De Paardendrogist reageerde verder echt top: ik mag de deken verder 'opmaken'/gebruiken tot het onderdekenseizoen echt voorbij is en als ik hem dan opstuur krijg ik mijn geld terug of een nieuwe deken. _/-\o_
Bij mij vielen namelijk vooral de onderste rijen stipjes eraf en die heb ik niet zo hard nodig, dus ik kan hem nog wel even gebruiken voor de rugspieren. Los daarvan, als ik nu meteen een nieuwe ionic onderdeken zou krijgen en het blijft zulk warm weer, dan is de kans groot dat ik hem pas in de herfst weer intensief ga gebruiken. Als er dan in de herfst na 1,5 maand meteen weer nopjes vanaf vallen dan heb ik de deken al 3/4 jaar in mijn bezit wat het verhaal wat minder duidelijk maakt. Dus ik vond het een prima oplossing. :j

Rambo is volgens de Paardendrogist trouwens al bezig met een onderzoek naar waarom de nopjes zo slecht blijven zitten. Gek is ook dat ze op de ionic liner heel dunne, platte stipjes hebben gezet die er ook makkelijker afschilferen, terwijl de ionic sheet echt dikke ronde ionic nopjes heeft. Die laten volgens mij een stuk minder snel los.

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:42

Gek is dat zeg!De fleece Ionic heeft dus helemaal geen stipjes aan de binnenkant,dus hoe dat dan zit ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :j

Elegance_
Berichten: 2003
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:27

Super netjes opgelost van de paarden drogist dan! Ik ben benieuwd waar agradi mee komt, weet wel dat hun moeilijker doen met dit soort dingen als de paarden drogist. Bij mij zijn er nopjes weg op de plekken waar ze hem juist nodig heeft en volgens mij zit die stof alleen in die nopjes

Anoniem

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:34

De stof zit inderdaad alleen in de nopje, balen dat die bij jou juist op de plek waar ze nodig zijn verdwijnen! Hier alleen aan de onderkanten, dus op [***]'s ribben en daar heeft hij gelukkig geen bijzondere werking nodig, op de ruggengraat zijn ze nog allemaal intact, en ik hoop dat dat ook nog even zo blijft tot het onderdekenseizoen helemaal voorbij is.

salamaleque
Berichten: 999
Geregistreerd: 20-03-10
Woonplaats: Randstad

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:37

Elegance_ schreef:
Super netjes opgelost van de paarden drogist dan! Ik ben benieuwd waar agradi mee komt, weet wel dat hun moeilijker doen met dit soort dingen als de paarden drogist. Bij mij zijn er nopjes weg op de plekken waar ze hem juist nodig heeft en volgens mij zit die stof alleen in die nopjes


Bij mij zit de Ionic nog nieuw in de verpakking. Ik heb hem gekocht bij Agradi en ik ga kijken of ik hem nog terug kan sturen. Het scheelde EUR 40 met de Paardendrogist en dat vond ik te veel. Ik heb alleen geen zin om er volgend jaar achter te komen dat de bolletjes eraf vallen want dan is hij al bijna een jaar oud en niet aannemelijk dat hij weinig is gebruikt.

koetjeboe

Berichten: 4413
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:49

Chesss schreef:
Ik zie aan lans zijn benen (BOT stalbeschermers) dat die echt heel veel dunner en strakker zijn.
Ben echt giga tevreden hij had altijd wat fatsige benen die zijn voorbij.

Weten jullie dat moet je een stopweek inlassen? Je kan de beschermers toch gewoon elke dag omdoen? Ik heb met de Rugwarmer nooit stopweek ingelast omdat anders het lichaam zelf niet zou kunnen oplossen?



maar zie je verschil met gewone beschermers.

ik heb de fedimax onderlappen.
Benen worden heel mooi dun. maar eigenlijk net zo dun als met gewone onderlappen

Janneke2

Berichten: 22996
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:51

Mij is niets verteld over pauzeren bij Back on Track..
Wel over geleidelijk aan opbouwen - het lichaam moet wennen aan deze warmte.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:48

Ik heb de Ionic Stable Sheet, mij is echter nog niet opgevallen dat de nopjes eraf gevallen zijn, maar ik heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet. Ik zal vanavond eens kijken.
Service van de Paardendrogist is echt top! Ik heb mijn deken bij Agradi gekocht. Hopelijk heb ik er geen problemen mee....

Elegance_
Berichten: 2003
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Re: Back-on-Track en/of Infratex. (Keramisch textiel voor paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:01

Nou ik krijg een nieuwe deken alleen moet de oude wel door knippen ook zonde :P