Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moonlight17 schreef:Nou de uitslag van mijn pony is ook bekend. Ze heeft cushing en insuline resistentie. Dus helaas mag ik ook beginnen met de medicijnen. Vanavond gaan we er maar even goed voor zitten voor een plan. Iemand nog tips waar ik zeker nog aan moet denken??
Josefien veel sterkte
Josefien schreef:Muis is om 13.15 u rustig ingeslapen, ze is vanaf vanmorgen niet meer overeind gekomen en lag maar snel te ademen en ook hartslag was gigantisch.
Het is goed zo, al heb ik het er gewoon moeilijk mee dat ik haar niet heb kunnen helpen...
darwin schreef:Heel veel sterkte Josefien![]()
Vandaag is de DA hier geweest en heeft de prascend meegebracht.
Hij zei dat ik gewoon moest starten met 1 tablet, maar ben toch maar met een half begonnen.
Hoe lang zouden jullie nu een half geven, voordat je ophoogt naar 1 tablet ?
Douraque schreef:Met 3 a 5 dagen tussenpauzes naar een half en dan evt naar 1, maar kijk naar je paard. Misschien doet je paard het heel goed op 1/2. Die van mij was het advies 1, maar hij doet het goed op 3/4
darwin schreef:Douraque schreef:Met 3 a 5 dagen tussenpauzes naar een half en dan evt naar 1, maar kijk naar je paard. Misschien doet je paard het heel goed op 1/2. Die van mij was het advies 1, maar hij doet het goed op 3/4
@ Batlow, ja die halve zit er al in.
Douraque ,Maar in zo'n korte tijd kan je toch niet al zien hoe je paard erop reageerd, of bouw je eerst langzaam op en minder je dan weer, want volgens de bijsluiter duurt het 8-12 weken voor je echt resultaat ziet.