'knorrend' veulen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:14

Een paard kan dezelfde kwaal hebben, maar misschien net even een andere behandeling nodig hebben..
Ik snap het hele probleem niet.. elk 'geval' is toch weer een ander verhaal??? :?

Als hun die prijs rekenen voor jouw paard, en jij gewoon bereid bent die prijs te betalen, whats the problem??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:17

Esther_r20 schreef:
Geheime prijs afspraken.... Hmm.... Daar krijg je pas verhalen van. Betalingen in natura etc Haha
Elk paard heeft een eigen behandeling nodig dus je komt ook bij elk paard op een andere prijs uit. Ik denk dat ze bang zijn dat nieuwe klanten ook "jouw" prijs willen eisen bij dezelfde kwaal.
Anders weet ik het ook niet

Hahaha, tuurlijk, alsof ze het bij TS voor een prijsje hebben gedaan, NOT. Denk nu juist dat het eerder andersom is eigenlijk...
Zou me ook niet zomaar laten commanderen, door niemand niet. Vind eigenlijk ook dat ze even de moeite hadden moeten nemen, om TS haar berichten te lezen, want als er 1 iemand is geweest, sinds jaren bokt, die het werkelijk op voortreffelijke wijze heeft verwoord, is zij het wel!!!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:18

Hetzelfde probleem maar paard A staat totaal niet stil en behandeling duurt langer. Gevolg hogere rekening dan paard B

paarden houden is duur. Kwaliteit is duur.
Ik zie echt het probleem niet

heb overigens de prijs gelezen en vond het niet vreemd.

Ik hoop dat ze zélf even reageren met uitleg

IMJ

Re: 'knorrend' veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:19

Wat een idioterie! jij hebt juist niets negatiefs gezegd..
De genen die zichzelf nu negatief wegzetten zijn zij zelf..niet zo slim heren..

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:22

Wij vonden zijn prijs niet abnormaal hoog, die van de Visdonk was wel meer dan verwacht, maar goed per kliniek verschilt dat ook en wij komen vooral bij Merelbeke en Moerbeke waar we zeker over te spreken zijn.
En er zijn zoveel topics waar prijzen over hoefsmeden, stalling, tandarts enz besproken worden, ik zie het probleem niet.
Maar niet alleen de prijs was het probleem, alles eigenlijk, mss omdat er negatieve reacties op gekomen zijn?

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:28

Deze heren zouden toch proffessioneler moeten zijn!!

Om oa. Dit voorval denk ik dat het alleen maar gunstiger is om transparant te zijn en openheid van zaken te krijgen en geven!!

Wat ongelovelijk kinderachtig ik zou er ook echt de kriebels van krijgen als ik zo gecommandeerd zou worden..

Ongeacht dat ik van mening ben dat het uitstekende hoefsmeden zijn die echt medische wonders hebben gecreerd, vraag ik mij nu af? Wie denk je dat je bent? Je bent God niet!!

Amai...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:29

Zou haast gaan denken dat ze meer vragen voor zulk beslag dan vergelijkbare smeden doen met vergelijkbaar beslag (en bijbehorende kennis en kunde). Als ze alleen maar over de prijs struikelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:29

Het kijkt wel dat van Nassau wat te verbergen heeft. Belachelijk dat je de prijs hier niet zou mogen noemen. Je bent vast door Rob gebeld. Antoon maakt zich wat minder druk om dit soort dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:32

Ik ben benieuwd of Bokt hier dingen gaat verwijderen. Het zou belachelijk zijn als ze dat doen.
Wat ik over de heren heb geschreven is mijn eigen ervaring en uit eerste hand. Ik hoop dus dat mijn berichten gewoon blijven staan.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:34

Anoniem schreef:
Ik ben benieuwd of Bokt hier dingen gaat verwijden. Het zou belachelijk zijn als ze dat doen.
Wat ik over de heren heb geschreven is mijn eigen ervaring en uit eerste hand. Ik hoop dus dat mijn berichten gewoon blijven staan.

Die hoop heb ik ook, al had het hier en daar wat subtieler kunnen worden omschreven. Maar wat je wilde schrijven, lijkt me wel nuttige info.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:35

Naar mijn weten doen ze dat ook niet.

want dan is de hele lijn van het topic niet meer te volgen. En het zou zonde zijn om dit topic te verwijderen aangezien de gebroeders van nassau geen hoofdonderwerp zijn maar slechts een subonderwerp....

Naar mijn idee nog minder als dat want in eerste plaats gaat het hier om het medische verhaal van Fay, Cassis komt daar in een verhaallijn langs te lopen en daarin maken de heren een deeltje van uit...

waar maken ze zich druk om he...

recensies zijn nooit allen positief....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:36

Apart dat ze de moeite nemen om je daarvoor op te bellen. Beetje onnodig :?

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:37

Goed zijn ze zeker wel, dat geloof ik ook echt nog steeds.
Maar wij gaan niet verder met ze overigens zo'n naar gevoel nu waar we ons niet overheen kunnen zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:38

Ben je door Rob gebeld Inge? Daar verwacht ik het van. Zo arrogant is hij wel.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:38

Ja klopt, hij heeft Cassis ook behandeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:39

Gooien ze dus vooral hun eigen glazen in... :+

Anoniem

_Inge schreef:
Maar wij gaan niet verder met ze overigens zo'n naar gevoel nu waar we ons niet overheen kunnen zetten.

Jammer! Maar het blijkt maar weer dat wat ik over hen schreef niet uit mijn duim was gezogen.

Cerera

Dus je stopt ermee TS? Heb je al een idee waar je nu met Cassis heen gaat dan?

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:40

_Inge schreef:

Snap ik zo ga je niet met je medemens om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:40

Jammer TS.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-13 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

puttertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:41

Gewoon in hun sop gaar laten koken ,als ze al geen mond tot mond :D reclamen willen en al bang zijn van een toppicje dan :wave: 8)7

tjonge jonge ,jij was blij met ze en dan doen ze zo
Laatst bijgewerkt door puttertje op 15-11-13 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 23:43

Cerera schreef:
Dus je stopt ermee TS? Heb je al een idee waar je nu met Cassis heen gaat dan?

Dat gaan we morgen uitzoeken.... :(

Maar we houden de eer bij onszelf, dus kunnen er niet mee verder, denk idd overigens dat hij het anders zelf had stopgezet, omdat we niet doen wat er gezegd wordt.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:44

puttertje schreef:
Gewoon in hun sop gaar laten koken ,als ze al geen mond op mond reclamen willen en al bang zijn van een toppicje dan :wave: 8)7

tjonge jonge ,jij was blij met ze en dan doen ze zo

mond op mond?? :')

Sorry flauw haha maar doe mij maar mond tot mond :D

edit: kan ik volledig inkomen ts!! Maar wel weer gedoe waar jullie niet op zitten te wachten.. heh.. naar!!
Laatst bijgewerkt door Kamide op 15-11-13 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:44

Wat enorm onprofessioneel Inge! Bah!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:45

Als wij nu allemaal netjes blijven gaan zij zich misschien achter de oren krabben over hun manier van handelen in dat telefoon gesprek.
Laatst bijgewerkt door Mondy op 16-11-13 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt