Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je kan echt nog zoooveel verbeteren!

Dyonne schreef:Maar een paard is geen dier dat vervelend wil doen. Dus vaak zit er een hele goede reden achter gedrag. Helaas wordt het door de meeste mensen niet gezien.
Dyonne schreef:Maar een paard is geen dier dat vervelend wil doen. Dus vaak zit er een hele goede reden achter gedrag. Helaas wordt het door de meeste mensen niet gezien.
die van mij is sowieso gevoelig. Als er bijv met longeren iets tegen haar huid aan komt( denk aan een touwtje ofzo) dan irriteert het haar al. Verder doet ze de mafste dingen op het land. Ik had een ietwat smals prestige singeltje, die heb ik nu veranderd naar een bredere anatomische singel. Daar gaat het een stuk beter op. Ze is niet gevoelig moet poetsen, ze vind het heerlijk. Als ze gelopen heeft reageert ze helemaal niet meer op de rug. De zadelmaker is net weer geweest.z heeft absoluut geen moeite om haar rug los te laten met longeren. Dus het is zo lastig. Het is wel een gewoonte paard. Dus ik weet het gewoon niet. Nu heeft ze vakantie, mar als ik haar ga oppakken kan ik het wel even filmen. Ze blijft wel wat stijf op 1 kant. Moeilijk moeilijk..