Rchell schreef:Ja inderdaad.. Ik kreeg net telefoon.. blijkt dat het loopt op stal helemaal in de soep loopt. ik kan niet eens een dag ziek zijn of mijn stalhouder vergeet te voeren.. Ze zijn hem, blijkt nu, gisteren middag weer vergeten.. en ik heb hem vanmorgen gebeld met de vraag of hij meteen wilde voeren (was om 10:30) en dit was om 13:00 nog niet gebeurd.. (gelukkig checken mijn stalgenoten het voor me).. en dat maakt me dan zo pissig he.. ik moet echt overal bovenop zitten en controleren of het wel gebeurd..
Misschien moet je hem een keertje vergeten te betalen... dan snapt ie misschien dat dat vergeten niet zo leuk/best is.
Wat een eikel!
. ik kan niet eens een dag ziek zijn of mijn stalhouder vergeet te voeren.. Ze zijn hem, blijkt nu, gisteren middag weer vergeten.. en ik heb hem vanmorgen gebeld met de vraag of hij meteen wilde voeren (was om 10:30) en dit was om 13:00 nog niet gebeurd.. (gelukkig checken mijn stalgenoten het voor me).. en dat maakt me dan zo pissig he.. ik moet echt overal bovenop zitten en controleren of het wel gebeurd..

ik belande een meter verderop in het gras en hij voorkwam uit zichzelf dat hij op me ging staan. Volgens mij was hij net zo geschrokken als ik. Hij liep niet echt over me heen, maar heeft normaliter wel wat meer respect voor mijn persoonlijke ruimte, dus dat was een goed teken dat we weer wat meer aan het grondwerk moeten en hij meer zijn energie kwijt.. dus daar gaan we maar aan werken