Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiimm_ schreef:lausan schreef:Zoelen staat nog steeds niet in het bericht op de voorpagina... Dus toch nog niet helemaal officieel...??
Goede berichten vanuit Berg en Dal! Ik blijf doorduimen!
Een test of het werkelijk Rhino is duurt een paar dagen, misschien dat het nog komt!
Piera schreef:Onze stal (randje Wageningen/Bennekom) is sinds vrijdagavond ook op slot. We hebben nogal wat drachtige merries staan, dus dan maar even extra voorzichtig..
Sachaaaa schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, dus sorry als deze vraag al 's gesteld is, maar.. Hoe stop je het virus? Er is geen medicijn, en ik neem aan dat als bepaalde besmette paarden afgemaakt zijn dat het virus dan nog gewoon leeft en verder kan besmetten..
SuperRoos schreef:Mossel schreef:Dat was toch al bekend dat het om vergiftiging ging en niet het Rhino virus?!
Dat is nog niet zeker, onderzoek moet dat nog uitwijzen.
Jackyline plaatste hierover het bericht dat het paard voor onderzoek is weg gebracht..
candalisa schreef:Wij zitten midden in de gevaren zone en er worden amper maatregelingen genomen. Wel heel frustrerend. Iedereen kan erbij en paarden mogen gewoon het terein op en af. Mensen van andere stallen lopen er ook gewoon rond!