Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jannepauli schreef:Tja.. geloof je het? Die dame is al een paar jaar bezig met dit soort teksten en tot op heden heeft nog niemand enig bewijs gezien van haar vermeende genezingen.
OJJ: Ik snap eigenlijk niet waarom je 'schoon' wil testen. Je kunt toch simpelweg uitslagen vergelijken?
Essie 73: het enige wat je met zekerheid kunt zeggen met deze uitslag dat de Cushing onder controle is. Voorlopig tenminste. PPID geneest niet en als je zou stoppen met de medicatie dan heb je 99,9% kans dat het weer terugvalt.
ohjajoh6 schreef:Precies om het antwoord wat je eronder zelf al geeft JP?
Als ik nu had getest en acth was lager geweest , had ik alleen maar geweten dat de PPID onder controle is, terwijl ik nog altijd en eeuwig twijfel of haar klachten toch niet grotendeels IR gerelateerd zijn en daar kom ik dus alleen maar achter als ik haar test na aantal weken zonder prascend...
Britta31 schreef:Ik goochel niet met Britt haar medicijnen.Ik geef wat de da zegt en de da zal het wel het beste weten.Britt doet het super.En ze krijgt ook gewoon gerstemix met maisvlok.Daar zit toch ook genoeg in?
tierry schreef:sinds deze week gaat het echt slecht, opgezette hak/ aanzet hak en ondanks ontstekingsremmer en antibiotica daar weinig vooruitgang in.
maar ze valt nu ook zomaar neer, krabbelt weer op en lijkt wazig...
de eerste keer viel ze zelfs 2 keer direct achter elkaar !!
ben me rot geschrokken, echt super eng, maar als een paardje met ppid begint met omvallen, wat zijn dan de verwachtingen ?
Shanna schreef:Zou het ook kunnen dat Sed door zijn zeer strenge dieet wat hij al ruim een jaar heeft tekorten heeft opgelopen? Misschien i.c.m. het niet meer gebruiken van zijn spieren? Oei wat voel ik me schuldig dan als het dat is..
Hij heeft al ruim een jaar alleen maar hooi, klein beetje gras en onkruiden op zijn menu staan. I.c.m. een klein handje (7 brokjes?) basisbrok met zn pilletje, en zo nu en dan een zoutliksteen..
Jannepauli schreef:Nog even ter aanvulling op mijn eerdere post: de balancer van Je paard gezond en fit (beide varianten) bevat geen ijzer. Dat is zeer belangrijk voor IR en PPID paarden. Alle andere commerciële supplementen bevatten altijd ijzer in wisselende hoeveelheden en dat zou je voor paarden met genoemde aandoeningen beter kunnen vermijden.