Setteli schreef:fargo schreef:Je zou ook iets kunnen geven tegen de diaree, probiotica wil nog wel eens helpen, dat geef ik mijn koliekpaard. Je hebt van Puur een Probiotica die je zou kunnen geven. Ik geef zelf eentje van de groene os, die is uit de handel maar exact dezelfde is door de firma Pigge (de mensenlijn van groene os) nog wel op de markt. Die geef ik zelf aan mijn whizz.
aan de andere kant zou je ook gewoon een paar dagen een flesje yakult kunnen geven, daar ben ik ook mee begonnen toen ik nog niet wist wat whizz zou lusten. Gewoon door een klein beetje slobber, hij vond het heerlijk en knapte heel snel op en werd fitter. Ik heb zelfs tijdelijk een 'smorgens en 'savond gegeven om hem te boosten.
Ze eet bijna niks. Slobber wil ze niet, als ik zelfs maar wat zonnebloemolie door de muesli doe, dan haalt ze haar neus er voor op. Gooit ze haar emmer om.
Ik kan de yakult wel eens proberen. Het handigste zou bijv. een pasta zijn die ik haar kan geven. Ik heb ook wat van de dierenarts gehad, maar dat hielp niet en ik was weer 40 euro kwijt.
Ik ga ook nog de grasbrok van Hartog halen, zodat ze toch wat vezels binnen krijgt.
Groene os heeft ook druppels dacht ik, maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt. Pasta's ken ik niet.
http://www.degroeneos.nl/producten?id=17
Dat zou je waarschijnlijk op een boterham of een knäckebröd kunnen geven? Of eet ze dat ook niet?