Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Oef, zou je het voer kunnen vervangen? Dat ligt best hoog in suiker/zetmeel gehalte.
Wij zijn toen op aanraden van de dierenarts gestart op een kwartje ja. Na een maand moest hij dan nogmaals getest om te kijken of de Prascend aansloeg en of de waarde voldoende gezakt was. Dat was toen van 166 naar 64 geloof ik dus besloten om naar een halfje te gaan. Nooit bijwerkingen gehad gelukkig. Met een lage dosis beginnen kan daarbij helpen.
spottedponie schreef:Ik ga als laatste redmiddel de capsules proberen, appelmoes werkt inmiddels ook niet meer, pony vertrouwt me niet meer als ik met iets te eten aan kom...
Als ze de pil met capsules ook niet neemt stop ik ermee en laat ik de natuur zn gang gaan...
greendragon schreef:Mij shetje krijgt elke dag een halve pil prascend per dag. Ze krijgt haar handje Vitalbix muesli in de voerbak. Terwijl ze staat te eten haal ik haar pilletje en stop die diep in haar mondhoek, terwijl ze aan het kauwen is. Ik stop het nergens in, en ze is er zo aan gewend en reageert er totaal niet op. Zo doen we het al bijna twee jaar ofzo..
Is dat nog een optie?
bastiaan02 schreef:Dinsdag begonnen met de prascend. Hij mag een halfje per keer. Hoef ook nog niets te veranderen in zijn voer. Alleen eet ie de red fibre slecht. Weet iemand een alternatief? Ben ook wel benieuwd hoe snel je iets zou kunnen merken dat het werkt. Houden jullie ze ook gewoon aan het werk?
Skessa_ schreef:Bij Skessa gaat dr rug ook steeds meer hangen. Maarja, hoort ook wel een beetje bij haar leeftijd. Kun je denk ik verder ook niet zoveel aan doen?
[ Afbeelding ]
Dit was 1 december. Inmiddels wel wat vacht er af.