Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quro schreef:Misschien heel dom wat ik zeg, maar is het niet zo dat paardjes met SME voor een bepaalde knut allergisch is? Toch niet elk mugje of vliegje is die betreffende knut? Of zijn ze allergisch voor alles wat prikt?
eevita schreef:Betreft fibra en andere voeders die aangeven dat ze verlichting geven, helaas geeft dat bij sam geen verlichting. Ook de veearts geeft aan dat voer geen oplossing is. Nu ben ik wel van mening dat dat wel wat kort door de bocht is, maar goed. T lijkt er op dat t mengsel van tee trea olie en azijn wat helpt en heb nu van de paardendrogist ook wat homeopatische druppels. Ik kijk t even een week aan en anders gaat de deken er op.
Pff wat een gepuzzle
Jets schreef:Jammer dat niemand een mening heeft over het product dat ik aankaarte, heb er zelf geen verstand van
Heb momenteel de Rambo deken weer op, maar die heeft vorig jaar de onderkant van haar manen een stuk korter/dunner afgeschuurd en dat vind ik toch wel zonde, moet nu steeds vlechten en dat blijft allemaal ook niet zitten. Zit nu te kijken naar de Bucas zebra deken, iemand daar ervaring mee? Kan je daar net als bij de Rambo zo'n regenliner onder doen? Want dat vind ik wel ideaal..
eevita schreef:ik probeer een deken zo lang mogelijk uit te stellen. hij staat zwaar in zijn wintervacht ( ja ik poets braaf elke dag nu) en omdat hij niet op stal gaat/staat, zal zijn deken 24uur per dag op moeten. schuurplekken van de deken tot gevolg, en hij vindt t gewoon niet fijn.
Jets schreef:Eerder zei je dat je de groen minte Rambo had, vergis je je niet?Is hij niet te groot? Mijn fjord kreeg schuurplekken op haar borst van een te grote Rambo. Ik vind het zelf een hele fijn deken, ze heeft nu een maat kleiner. De pyjama achtige stoffen dekens ben ik niet zo fan van, maar hebben hier nog nooit voor schuurplekken gezorgd
Jets schreef:En je merkt geen verschil in gedragsverandering Henny? Ik probeer eerst maar eens de Fibra, ben benieuwd