Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Nou ik was vanmiddag met die grote van mij op de kliniek voor iets heel anders en had MiniMe meegenomen om de rust te bewaren bij Lona mijn grote...
zijn geen klap opgeschoten wat Lona betreft, maar hebben het wel over Mien haar cushing gehad en dat ik altijd blijf twijfelen omdat ze tenslotte maar 49pgml had in oktober...
Eerst stelde hij voor om ze alle 2 te laten testen op cushing, gewoon op basis van alleen de dikke buik van Lona, maar dat vond ik toch echt geen reden genoeg voor een test bij haar, ik zie het echt niet gewoon dat zij cushing kan hebben.
Maar nu hebben we afgesproken, dat ik als de SR goed en wel voorbij is , dus nieuwe jaar ofzo, ik 2 weken ga stoppen met de medicijnen en dan wel Mien ga laten testen, zodat ze "schoon" getest word.
DA kon zich wel vinden in mijn toch blijvende argwaan geloof ik...
Shanna schreef:DA heeft hem inderdaad zien lopen, op het harde in stap en draf. Enkel rechts-voor heeft hij met de tang gekeken of hij gevoelig was omdat hij vandaag een stuk kreupeler was dan op de filmpjes.
Ik ben benieuwd wat er uit de schone test gaat komen OJJ, wat is de reden geweest dat je niet vandaag hebt laten testen?
Shanna schreef:Ik kwam net dit tegen.. Die beweren dat ppid te genezen is..
https://m.facebook.com/stichting.paardi ... 94/?type=3
Britta31 schreef:Ik lees nu dat sommige bokkers de pracend afbouwen en weer opbouwen als het gras verandert.Of stoppen met de pillen en dan na een tijd weer beginnen.Dat is toch ook niet goed.Dan moet het lichaam daar weer helemaal aan wennen.Ik durf haar zelf niet meer of minder te geven.Ze doet het nu super.Ik zou toch bang zijn dat ik iets verkeerd zou doen.