Ze lopen verder ook altijd los, dus ze moeten hun eten gelijk opeten, ze kunnen niet een kwartier later opeens bedenken dat ze nog even hun voerbak kunnen gaan schoonlikken, dan vinden ze een geit in de pot.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:dan krijgt hij straks in plaats van krachtvoer dus lucerne en dan een aantal keer per week toch zijn vitaminepoeder erbij.
die moet ie wel hebben al zeiden ze van hartog via de mail dat dat niet nodig was en dat alles wel in lucerne zit.
maar ja ,heb geen zin in weer een zieke pony dus krijgt hij die wel
SuperRoos schreef:Nathalie84 schreef:Dodson heeft volgens mij ook een melasse vrije lucerne mix, agrobs wellicht ook?
Agrobs heeft de aspero, super mooi en super schoon, geen stenen en vaan zeer goede kalk rijke bodems in duitsland, ik heb nog nooit zulk mooi voer gezien...
SuperRoos schreef:Flosje446 schreef:Ik heb geluk dat mijn keuze niet beperkt is. Volgens mij kan ik hier in de omgeving bijna elk merk paardenvoer krijgen.
Hoezo vind je de aspero te fijn? Goed voer heeft geen vorm in mijn ogen? En zo lijken de paarden er ook over te denken..
SuperRoos schreef:MirandaFuego schreef:Idd, ik dacht daar ook aan toen ik het las, lucerne laat zich niet zo makkelijk mengen, helemaal niet als je een paard hebt die een poedertjes zeef heeft.
Maar dan kun je het beste alleen voor de pitamientjes ed. iets klefs gebruiken.
Ik zit er zelf aan te deken om een drankje appelsap te mengen want de mijne worden wel heel handig, ze lusten geen supplementen![]()
Vroeger haalde ik trouwens altijd de Hartog lucerne bij de fabriek op, lekker vers en geen extra tussenkosten, misschien een tip voor mensen die in de buurt wonen?
Ik meng altijd door de luzerne heen met wat water, gaat helemaal prima en absorbeert alles nog op..
SuperRoos schreef:Diaz gaat hier nog steeds lekker, is alweer een dikke week aan de drainage en vertoont eigenlijk nog helemaal niet.. Zou betekenen dat ze aardig schoon is.. Ben benieuwd hoe ze het verder gaat doen!
SuperRoos schreef:Flosje446 schreef:Ik heb geluk dat mijn keuze niet beperkt is. Volgens mij kan ik hier in de omgeving bijna elk merk paardenvoer krijgen.
Hoezo vind je de aspero te fijn? Goed voer heeft geen vorm in mijn ogen? En zo lijken de paarden er ook over te denken..
SuperRoos schreef:ellepel schreef:dan krijgt hij straks in plaats van krachtvoer dus lucerne en dan een aantal keer per week toch zijn vitaminepoeder erbij.
die moet ie wel hebben al zeiden ze van hartog via de mail dat dat niet nodig was en dat alles wel in lucerne zit.
maar ja ,heb geen zin in weer een zieke pony dus krijgt hij die wel
Wat een bullsh*t...
Luzerne bevat dingen nooit in de juiste verhouding, kijk enkel naar calcium/fosfor..
(Jij weet dat al lang maar kan me daar zo aan irriteren, zoveel mensen die zulk advies zo aannemen..)