Ik vind het alleen wel eng om eventueel zonder deken te proberen. Ik heb begrepen dat als ze eenmaal schuren een deken te laat is/niet meer gaat helpen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Jammer dat niemand een mening heeft over het product dat ik aankaarte, heb er zelf geen verstand van
Heb momenteel de Rambo deken weer op, maar die heeft vorig jaar de onderkant van haar manen een stuk korter/dunner afgeschuurd en dat vind ik toch wel zonde, moet nu steeds vlechten en dat blijft allemaal ook niet zitten. Zit nu te kijken naar de Bucas zebra deken, iemand daar ervaring mee? Kan je daar net als bij de Rambo zo'n regenliner onder doen? Want dat vind ik wel ideaal..
ellepel schreef:Driekleurig viooltje, Fenegriek, Goudsbloem, Kamille, Kleefkruid, Mariadistel, Paardenbloemblad.
Dat zijn de ingrediënten.
Je kujt het proberen,misschien helpt het
Jets schreef:Het is ook nieuw, daarom was ik benieuwd want jullie denken van de ingrediëntenIk ben daar namelijk zelf niet in thuis!
Jets schreef:Bedankt voor je uitgebreide bericht henny_w. Meerdere die Mariadistel voeren dus! Klinkt wel logisch inderdaad dat verhaal over de leverMijn fjord staat inderdaad 24/7 op de paddock met goed hooi, helaas geen weidegang voor haar ivm zomereczeem. En natuurlijk een goede deken
![]()
Ik twijfel nog of ik het zal kopen, ook omdat ik net begonnen ben met het voeren van Fibra Anti Itch en het dan lastig in te schatten is welk voer een goede werking heeft voor haar.
Jets schreef:...
Hennepzaad heb ik wel van gehoord, de hoefsmid probeert het ook altijd aan te smeren want hij haalt het speciaal uit Duitsland blabla, mijn staleigenaresse heeft het maar een keer gekocht en toen bleek het gewoon een fles van kramer te zijn die hij met dikke winst verkochtZij geeft het alleen aan paarden die nerveus zijn want daar worden ze rustiger van? Dat hoeft bij mijne niet zo
Ik zal straks eerst eventjes de link lezen, Duits lukt wel
MoonQatar schreef:Mijn verzorgpaard heeft ook suuuper veel last van zomereczeem. Wel heeft ze nog bijna al haar wintervacht, is het dan niet te warm voor haar nu al een eczeem deken op te doen?