Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:De Hartog Lucerne-mix wordt gevormd door vers gehakselde luzerne, vermengd met groen geoogste snijhaver en alexandrijnse klaverbestanddelen. Deze melange is speciaal uitgedacht om een hoog energiegehalte te waarborgen en het eiwitgehalte te reduceren. De toevoeging van melasse met lijnzaadolie zorgt voor extra smakelijkheid en een glanzende vacht.

. Toen ben ik overgestapt, ik wilde het risico niet lopen dat ze daar iets van binnen krijgen en het was echt teveel werk om die er elke keer tussenuit te zoeken. Sommige waren zo groot als walnoten, andere weer zo groot als een kleine knikker. 

ellepel schreef:zij raden me de lucerne af
en wel om de reden dat de lucerne te grof is en je daar niet goed een supplement doorheen kunt mengen
dus flos,geld dan ook voor jou denk ik,dat lucerne inderdaad wel grof is om poeder doorheen te mengen
hiervoor alleen door m'n ponybrok, dát ging niet goed. Maar ik vind geen enkel beetje poeder meer in de voerbak sinds ik het met lucerne tezamen meng.