Imago01 schreef:Ik heb nu zelfs foto's van warmere dagen van 2008 teruggevonden waarop hij dezelfde uitdrukking in zijn gezicht heeft.
Ik vind dit echt heel erg lastig want ik vind het namelijk, gezien zijn ACTH waarden van 42 bij constatering en 12 na 7 weken PS, ZEER onwaarschijnlijk dat hij in 2008 al Cushing gehad zou hebben.
Nogmaals, het gaat me nog niet eens om dat kwartje, maar meer om de puzzel.
Ik wil het Imago echt niet moeilijker maken dan dat nodig is en dat kwartje of halfje omhoog, prima, maar ik wil wel zeker weten dat DAT de reden is.
Als ik nu een kwart omhoog doe, dan is het te hopen dat het nog 6 weken warm weer blijft, of dat het over 6 weken weer even een warme periode geeft en dan zien hoe Imago er dan bij staat.
Tsja, is dat hetzelfde, wat doe ik dan? Weer een kwart omhoog? Of een kwart omlaag, want...het maakt toch geen verschil?
Ik zit te denken om die DA zelf maar even te gaan bellen voor overleg...
Imago kan indertijd best al in een voorfase cushings hebben gelopen, een ACTH waarde zegt niets over hoe lang het speelt natuurlijk!
Ik zou maar overleggen met je DA en evt een controle bloedcheck van dit moment als je echt rust wilt?