Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjady schreef:Mijn Vän is eindelijk jeuk vrij. Altijd heeft hij nog een tijdje last van jeuk ookal is het seizoen voorbij. Ik heb vandaag ook mijn bestelling derfen binnen gekregen. Gelijk een paar flessen besteld. Kan het maar beter op voorraad hebben. Ik heb ook zijn dekens gewassen en hersteld. Dus ik heb weer drie dekens voor het seizoen klaar liggen.
Hebben jullie wel eens gehoord van enten tegen schimmel dat het ook helpt tegen zomerexceem. Ik zag er in dit topic een post over.
Omdat ik niet ent tegen influenza is Vän ook niet geent tegen tetanus. Enten jullie daarwel apart tegen?
tjady schreef:Omdat ik niet ent tegen influenza is Vän ook niet geent tegen tetanus. Enten jullie daarwel apart tegen?
sofietje0802 schreef:Hoi,
Vraagje: afgelopen mei mijn eerste paardje gekocht. Tinker. Zonder deken de wei op 24/7, kreeg na een maand last van jeuk, ging schuren en er bleef weinig over van zijn manen. Zomerexzeem :-( Direct onder een deken gezet en voeding aangepast.
Dat hij zomerexzeem heeft hadden ze me bij de verkoop niet bij verteld. Stond op zijn vorige stal 24/7 binnen. Misschien wel daarom.
Zou het kunnen zijn dat als het seizoen dit jaar begint en ik hem daarvoor al onder een deken zet, dat hij misschien nergens last van heeft en misschien zelfs niet eens zomereczeem heeft??
Iemand ervaring met zon situatie?