wiljemijn schreef:hoi allemaal,
laatst hier al wat gevraagd over jeuk op de staart. Helaas blijkt nu toch dat mijn werkende systeem niet meer werkt en ze is nu ook aan het jeuken aan de voorpluk.
(ik deed 1x per week de staart wassen met tea tree shampoo en dan dagelijks insmeren met eerst manen liquid van leovet en ben na 2 maand over gestapt op sweet itch van sectolin). Helaas wordt het jeuken erger. OOk de detoxkuur houdt t niet, daar leek ze in eerste instantie ook goed op de reageren.
Nu overweeg ik een vliegendeken, maar ik wil dr liever niet helemaal inpakken en vraag me af hoe het zit met regen. Ze zou hem dan namelijk 24/7 omhouden omdat ik niet in de gelegenheid ben om hem te wisselen. Droogt zo'n deken ene beetje snel of heb je binnen de kortste keren een ziekpaard als t een keer een dag regent.
Hebben jullie nog andere goede producten die tegen jeuk helpen?
dankdank!
Ik heb altijd de eczeemdeken 24/7 op gehad, ook toen pony nog 24/7 buiten stond.
Droogt snel genoeg imo, alleen in het voor- en najaar even opletten of het niet te koud is, dan evt een ongevoerde regendeken (ik had zonder hals) er overheen.