Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NRJ schreef:Horseware schreef:Hier was het schudden ook alweer begonnen een week of 3 geleden. Snel weer begonnen met de combi spirulina, magnesium en melatonine en na 1 week weer schudvrij!
Op welk tijdstip geef je het? Zou in de ochtend goed zijn? Of dan beter savonds? Ik kan helaas niet om 5 uur smorgens![]()
En geef je alles tegelijk of verdeeld over de dag?
ramasso schreef:Mag ik jullie voor cetirizine verwijzen naar https://www.diegrenze.nl/index.php/ceti ... -30st.html Ik ben met mijn ruin jaren geleden door Utrecht naar huis gestuurd met de opdracht 15 pillen 2 x per dag Die hoeveelheden zijn bijna niet te krijgen. Ik ben toen enorm geholpen door deze apotheek en ben ze hier nog steeds dankbaar voor.
NRJ schreef:Horseware schreef:Hier was het schudden ook alweer begonnen een week of 3 geleden. Snel weer begonnen met de combi spirulina, magnesium en melatonine en na 1 week weer schudvrij!
Op welk tijdstip geef je het? Zou in de ochtend goed zijn? Of dan beter savonds? Ik kan helaas niet om 5 uur smorgens![]()
En geef je alles tegelijk of verdeeld over de dag?
ramasso schreef:Je kan contact met ze opnemen. Ze zijn heel vriendelijk en helpen je graag. Ik bestelde zo'n 200 doosjes per keer en dat werd netjes thuisbezorgd
[***] schreef:ramasso schreef:Je kan contact met ze opnemen. Ze zijn heel vriendelijk en helpen je graag. Ik bestelde zo'n 200 doosjes per keer en dat werd netjes thuisbezorgd
Kan ik inderdaad doenGa even zien wat de volgende dagen doen, heb nu toch die 100 pillen onderweg, tegen dat die op zijn weet ik wel of ik het ga blijven geven of niet en dan hoor ik wel eens of er opties zijn
Met welke reden moest jij het eigenlijk geven? Want dat was van de kliniek uit? Ook voor headshaking/hooikoorts? Of anders?
Horseware schreef:Je moet de melatonine tussen 4 en 5 uur s middags geven. De rest maakt niet uit als het iedere dag maar rond dezelfde tijd is.
Melatonine: 15 Mg per dag (3 pillen van 5)
Magnesium: 20 Mg per dag (2 schepjes Equine America Magnitude)
Spirulina: 3 schepjes per dag van Pharmahorse
Wesco schreef:Ik kan er geen 1 vinden die de 365 naar Nederland verzend.
NRJ schreef:Horseware schreef:Je moet de melatonine tussen 4 en 5 uur s middags geven. De rest maakt niet uit als het iedere dag maar rond dezelfde tijd is.
Melatonine: 15 Mg per dag (3 pillen van 5)
Magnesium: 20 Mg per dag (2 schepjes Equine America Magnitude)
Spirulina: 3 schepjes per dag van Pharmahorse
BedanktTussen 4 en 5 smiddags zal ook niet altijd haalbaar zijn ben ik bang (ik werk in ploegendiensten), maar ik kan het als ik middagdienst heb onder het voer in de voerbak doen, dan kan ze het eten als ze binnenkomt.
Magnesium krijgt ze al (magnesiumcitraat van Puur) en de spirulina heb ik vandaag even bij de Kruidvat gehaaldwant de ruitersportwinkel had het niet. Als het werkt kan ik het altijd nog bestellen bij Pharmahorse.
pol1 schreef:Pff ik krijg er al niks in bij mijn paard.. magnesium is al een probleem, maar de spirullina ( flinke hoeveelheid groene poeder) gaat zeker weten ramp worden! Kleine pillen zou beter gaan!