Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ginootje schreef:Mag ik ook mee kletsen?
Mijn tinker merrie is bekend met ZE maar vorig jaar nergens last van gehad! Dit jaar wel nodigVandaag haar sweetitch hoody opgedaan...
Kan ik nog meer tegen de jeuk in haar manen doen? Ze word al sober gehouden!
En bestaat er ook een hoofdkap voor aan de sweetitch hoody?
EsmeeBlom schreef:Enige tijd geleden heb ik hier een oproep gedaan voor het testen van een nieuw product. Ontzettend veel reacties ontvangen, waarvoor dank!
Inmiddels zijn we een 2 maanden onderweg in de test en de eerste resultaten zijn positief.
Voor de geïnteresseerden hebben we op de facebook pagina van Effektri ervaringen en foto's gedeeld.
amie1965 schreef:EsmeeBlom schreef:Enige tijd geleden heb ik hier een oproep gedaan voor het testen van een nieuw product. Ontzettend veel reacties ontvangen, waarvoor dank!
Inmiddels zijn we een 2 maanden onderweg in de test en de eerste resultaten zijn positief.
Voor de geïnteresseerden hebben we op de facebook pagina van Effektri ervaringen en foto's gedeeld.
hoeveel geef je van deze olie per dag?
EsmeeBlom schreef:Enige tijd geleden heb ik hier een oproep gedaan voor het testen van een nieuw product. Ontzettend veel reacties ontvangen, waarvoor dank!
opisop_shop schreef:Norton, voor jou qua werk, of voor het paard?
Ik heb Derfen altijd gewoon kunnen smeren, zal ook per paard verschillen of ze er last van krijgen denk ik.