Mistral_Bink schreef:Gelukkig maar, dan zal ik jullie vast nog heel veel vragen.
@fargo, ze is naar vermoeden 1 keer licht bevangen geweest, warme voeten en gevoelig op de stenen, verder nooit weer, ik ben daar ook wel heel scherp op, heb die ellende ook te vaak gemaakt, jammer genoeg!
Ik ben naar 0,75 gegaan omdat ik van de veearts moest beginnen met 1 pil, dat leek me niet verstandig, dus ben ik op aanraden van jullie begonnen met 0,25 toen na een week 0,5 en nu(heb het even opgezocht) al 14 dagen 0,75.
Zou het dan verstandig zijn weer terug te gaan naar 0,5?
Sorry nog niet geantwoord, ik denk dat ik 0,75 een tijdje aan zou kijken. Op basis van gewicht zou je denken ongeveer 0,8 maar soms kun je nog met minder toe. Kijken of hij stabiliseert op deze hoeveelheid - qua gedrag en wiebeligheid en of hij niet te stoned of suf blijft? Vraag me af of je naar 1 mg zou moeten gaan, denk dat dit vrij veel is voor het gewicht en ook de symptomen op dit moment. Maar hou het even goed in de gaten?!
Ik ga er dan even vanuit dat die vermoedelijke bevangenheid al langer terug is en nu niet (meer) speelt?