Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Ik lees weinig over de schimmelenting. Zijn er meer mensen die het uitgeprobeerd hebben? Bij mijn paard werkt het heel erg goed tegen zomerecxeem.
Kitty1 schreef:Wat een mooie paarden Henny, en hoe heb je ze zo mooi gekregen? Ik las dat ze geen dekens op hebben? Hoe hou je ze dan schuurvrij?
ikenindi schreef:die manen bij jouw paarden zijn ook mooi dik al henny_w! indi heeft ze nu wel lang, maar dun. maar dat kan ook komen door t platdrukken door de deken mss?
joyce83 schreef:[EA-TK-AP] ivanhoe halsdeken voor (mini) shetlander
Voor het geval iemand nog een halsdeken zoekt voor een (mini) shet
ikenindi schreef:die manen bij jouw paarden zijn ook mooi dik al henny_w! indi heeft ze nu wel lang, maar dun. maar dat kan ook komen door t platdrukken door de deken mss?
henny_w schreef:ikenindi schreef:die manen bij jouw paarden zijn ook mooi dik al henny_w! indi heeft ze nu wel lang, maar dun. maar dat kan ook komen door t platdrukken door de deken mss?
Hun moeder had voor een fjord al een enorme brede en volle manenkam.
De fries had ook erg veel en dik behang.
Dus eigenlijk zijn ze gewoon erfelijk belast![]()
Op zich een mooi gezicht ware het niet dat ze het friese rastakapsel hebben.
Een paar keer per week helemaal uitkammen en van die antiklitspray erin want anders wordt het een grote klittenzooi.
Met een hengstenvlecht hebben we in het verleden slechte ervaring gehad want ik heb vrij veel leem in de rijbak.
Met het rollen komt dat zand/leem in de vlecht en door de regen en zweten worden dat keiharde klontjes.
Een ramp om zo'n vlecht weer los te krijgen.
ikenindi schreef:ik heb n tinker, dus die is ook erfelijk belast. het komt alleen helaas niet meer zo vol terug als dat ze t had als veulen... toen had ze aan 2 kanten een enorme bos!