Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty1 schreef:Hebben jullie ook niet dat de paarden onder de deken ontzettend zweten in dit weer. Bij die van mij liepen de waterstraaltjes over haar ogen.. heel zielig. Nu heb ik de deken overdag af en doe ik hem om 5 uur weer op. Hoe zit dit bij jullie?
Kitty1 schreef:Hebben jullie ook niet dat de paarden onder de deken ontzettend zweten in dit weer. Bij die van mij liepen de waterstraaltjes over haar ogen.. heel zielig. Nu heb ik de deken overdag af en doe ik hem om 5 uur weer op. Hoe zit dit bij jullie?
Myour schreef:Alvast excuses dat ik geen zin heb om 450 pagina's door te lezenmaar ik heb twee vraagjes.
Myour schreef:De eerste.. een speciale ZE deken (boett heb ik veel positiefs over gehoord), is dat het enige dat echt goed werkt tegen ZE?
Myour schreef:En de tweede: mijn paardje staat nu nog in Drenthe met veel bos en bomen in de buurt op zandgrond. Hij heeft last van (lichte) zomerexceem. Als hij hierheen komt staat hij op veengrond, met zeker geen bos en ook heel weinig bomen. Wel hier en daar een slootje tussen de weilanden door. Hoe groot is de kans dat hij er hier weinig tot geen last meer van heeft?
ps. hij staat natuurlijk in een weiland in beide gevallen
Myour schreef:En de tweede: mijn paardje staat nu nog in Drenthe met veel bos en bomen in de buurt op zandgrond. Hij heeft last van (lichte) zomerexceem. Als hij hierheen komt staat hij op veengrond, met zeker geen bos en ook heel weinig bomen. Wel hier en daar een slootje tussen de weilanden door. Hoe groot is de kans dat hij er hier weinig tot geen last meer van heeft?
Schangah schreef:Ik lees weinig over de schimmelenting. Zijn er meer mensen die het uitgeprobeerd hebben? Bij mijn paard werkt het heel erg goed tegen zomerecxeem.
Kinke schreef:Schangah schreef:Ik lees weinig over de schimmelenting. Zijn er meer mensen die het uitgeprobeerd hebben? Bij mijn paard werkt het heel erg goed tegen zomerecxeem.
Jep![]()
Resultaat...noppes nada niks. (behalve misschien hoefbevangenheid, maar dat is niet met zekerheid te zeggen)
Schangah schreef:Kinke schreef:Jep![]()
Resultaat...noppes nada niks. (behalve misschien hoefbevangenheid, maar dat is niet met zekerheid te zeggen)
Graag even verduidelijken aub