Dit is de eerste keer dat ik dit merk. Zewas wel enorm hengstig dit keer Zo erghad ik t ook nog niet eerder gezien
Kinke mooie deken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kinke schreef:Buenas dias, encantada jullie te ontmoeten peopletjes![]()
![]()
Nadat opa een week op mij gepast had toen mijn baasje een week met haar luie achterste op een Grieks strand lag en ik mijn mooie Boett deken compleet aan flarden had geschuurd heeft ze direct een nieuwe flamengo jurk voor me gekocht en deze wil ik even showen. Ze vertelde me ook dat ze het wel spannend vind, zo'n 'onbekend' merk. Mijn voorgangster heeft 10 jaar lang Boett dekens gedragen en deze is heel anders, ziet er uit als een gewone vliegendeken maar is toch echt een eczeemdeken. We hopen allebei dat deze heel goed gaat bevallen.
First of all….don't let my princes look fool you…I am one tough cookie![]()
Ten tweede….ik wil NIET, ik herhaal NIET op de foto![]()
nou ok dan…1 oor naar voren voor deze keer
[ Afbeelding ]
mijn prachtige ik
[ Afbeelding ]
hals 3 gespen met klittenband en borst klittenband met 2 gespen. Mooi ruim met loopsplitten.
[ Afbeelding ]
mooie ruime hals
[ Afbeelding ]
hals kan er ook af en op de schoft een extra zacht stukje stof
[ Afbeelding ]
buikflap, niet zo groot als bij de Boett maar hij sluit mooi aan. (baasje heeft hem iets strakker gedaan maar is vergeten een foto te maken)
[ Afbeelding ]
zo sluit hij aan bij m'n navel/uier
[ Afbeelding ]
halsdeel is goed gesneden, sluit dus mooi tegen mijn prachtige gelaat![]()
En had ik al gezegd dat ik NIET op de foto wil??
[ Afbeelding ]
MelissaV schreef:Eens een vraagje,
mijn pony staat sinds een week of 3 op care4life van Pavo. Is gewoon om te proberen omdat hij vlug dik word en exeem heeft (schuurt op dit moment niet). Nu is hij echter sinds 2 weken een stuk pittiger, niet vervelend voor mij, maar wil wel graag weten waar het vandaan komt. Hebben jullie de ervaring dat er iets in Care4Life zit waardoor ze wat actiever worden?
MelissaV schreef:Eens een vraagje,
mijn pony staat sinds een week of 3 op care4life van Pavo. Is gewoon om te proberen omdat hij vlug dik word en exeem heeft (schuurt op dit moment niet). Nu is hij echter sinds 2 weken een stuk pittiger, niet vervelend voor mij, maar wil wel graag weten waar het vandaan komt. Hebben jullie de ervaring dat er iets in Care4Life zit waardoor ze wat actiever worden?
Hartje schreef:MelissaV schreef:Eens een vraagje,
Misschien hangt het er vanaf wat je hiervoor gevoerd hebt.Mogelijk gaf dat minder energie. De energiewaarde van C4L is best heel goed.
Avalon87 schreef:heeft iemand ervaring met dit spul:
http://www.agradi.nl/tkc-97-stopt-zomer ... -500ml.htm
Mijn 3 jarige begint zich steeds vaker te schuren, hij is bijna al zijn manen kwijt.. :'(
Gelukkig nog geen wonden, hopelijk gaat het ook niet zo ver komen.
Avalon87 schreef:heeft iemand ervaring met dit spul:
http://www.agradi.nl/tkc-97-stopt-zomer ... -500ml.htm
Mijn 3 jarige begint zich steeds vaker te schuren, hij is bijna al zijn manen kwijt.. :'(
Gelukkig nog geen wonden, hopelijk gaat het ook niet zo ver komen.